عصر بازار

دکتر بهزاد شیری:‌

هدف سپرده‌ای سال ۱۳۹۸پست‌بانک‌ایران تحقق یافت

عصر اعتبار- دکتر بهزاد شیری نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک‌ایران اعلام کرد: علیرغم تعیین اهداف سپرده‌ای برای بانک بالاتر از رشد نقدینگی کشور، با همت بلند مسئولان و کارکنان مجموعه در تمامی سطوح سازمانی ستاد، شعب و باجه‌ها در اقصی نقاط کشور، حرکت در مدار برنامه‌محوری، اجرای طرح‌های متنوع انگیزشی و ارائه محصولات و خدمات جدید، ۹۵درصد اهداف بانک محقق شد.

هدف سپرده‌ای سال ۱۳۹۸پست‌بانک‌ایران تحقق یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی افزود: با این دستاورد مهم، سهم بازاری بانک(منابع) درسال 1398 به میزان 22درصد افزایش یافت و تداوم این روند در سال‌جاری که زیرساخت‌های آن در سال قبل نهادینه شده است، سهم بازاری بانک را در شبکه بانکی کشور ارتقاء خواهد داد.
    شیری در ادامه تصریح کرد: امید است با تلاش همکاران ساعی و کارآمد، پست بانک‌ایران بتواند به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی کشور دست یافته و اثربخشی بیشتری در حمایت از بخش روستایی کشور و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی مولد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشد.
    مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: تحقق این هدف با چند ویژگی کاملاً منحصر به فرد اتفاق افتاده است که در شبکه بانکی کشور بی‌سابقه است. اول اینکه، بیشترین رشد این بانک در سپرده‌های ارزان‌قیمت بوده و سهم آن به میزان قابل توجهی در منابع بانک افزایش یافته است. نکته اساسی دیگر اینکه، پست بانک ایران نرخ سود علی‌الحساب مصوب شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی را در سپرده‌های کوتاه مدت و بلند‌مدت رعایت می‌کند.
    شیری خاطر نشان ساخت: برای توجه هرچه بیشتر به واحدهای اجرایی و تحقق مدیریت مشارکتی در سال 1398، اعضای هیأت مدیره به همراه مدیران ستادی در قالب تیم‌های کاری و تخصصی در مدیریت شعب استان‌ها، شعب و باجه‌ها در جمع کارکنان حضور یافته و ضمن بازدید از آن‌ مجموعه‌ها و طرح‌های تأمین مالی شده توسط بانک، از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی و مرتفع نموده و بطور مستمر تجهیز منابع استان‌ها و مناطق رصد می‌شد که این رویه با رویکرد نوینی در سال‌جاری تداوم خواهد داشت.
    نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکاران که با تعلق خاطر سازمانی تا آخرین روز سال مالی قبل با وجود شیوع ویروس کرونا در شعب و باجه‌های بانک به ارائه خدمات پرداختند اظهارداشت: انتظار دارم در سال "جهش تولید" نیز با انگیزه بیشتری به رسالت سازمانی خود در حمایت از بخش ICT و روستایی کشور عمل کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی