عصر بازار

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت:

درخواست غیرحضوری دسته چک در بانک قرض‌الحسنه رسالت

عصر اعتبار- مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت می توانند با انتخاب درگاه‌های الکترونیک (پیشخوان رسالت)، غیرحضوری درخواست صدور دسته چک بدهند.

درخواست غیرحضوری دسته چک در بانک قرض‌الحسنه رسالت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرخزانه داری ومبادلات بانک قرض الحسنه رسالت با بیان این خبرگفت: مشتریان می توانند از طریق اینترنت بانک و همراه بانک با ورود به پیشخوان رسالت و با صرفه جویی در زمان؛ هزینه و سرعت در کار(رضایتمندی مشتری) درخواست دسته چک داده و  از  مزایای این طرح بهره مند شوند.

    هادی گرمابدری با بیان اینکه در حال حاضر بانک قرض الحسنه رسالت نخستین و تنها بانکی است که درخواست غیرحضوری دسته چک را عملیاتی کرده است؛ افزود: با توجه به تحقق بانکداری دیجیتال و افق 1400این بانک مبنی بر بانکداری بدون شعبه؛ اهمیت  این طرح در بانکداری اجتماعی و در شهرهای بدون شعبه بسیار قابل محسوس است.

    به گفته وی پیش از این مشتریان(اعضا) برای درخواست دسته چک به شعبه مراجعه می کردند که با عملیاتی شدن این درخواست به صورت غیرحضوری؛ تمام فرایندها در مرکز خزانه داری و مبادلات انجام می گیرد.

    گرمابدری گفت: بعد از ثبت درخواست؛ دسته چک مشتریان استان تهران بعد از دو روز و سایراستان ها بین دو تا سه روز کاری به آدرس آنها ارسال خواهد شد. وی اجرایی شدن طرح تحویل دسته چک در آدرس مشتریان را پیش از این عملیاتی شده بود را گامی دیگر از خدمات مجازی بانک قرض الحسنه رسالت در تحقق بانکداری دیجیتال برشمرد و اظهارداشت: در آینده ای نزدیک نیز  رفع سوءاثر چک در این بانک غیرحضوری می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی