عصر بازار

سرپرست اداره کل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد:

تکذیب خبر افزایش سهم بازنشستگان در سرانه بیمه تکمیلی

عصر اعتبار- سرپرست اداره کل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر افزایش سهم بازنشستگان در سرانه بیمه تکمیلی را تکذیب کرد.

تکذیب خبر افزایش سهم بازنشستگان در سرانه بیمه تکمیلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود مرتضایی فرد سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تکذیب اخبار فضای مجازی در خصوص افزایش سهم بازنشستگان در سرانه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، گفت: با وجود تأکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی برای افزایش مجموع سرانه بیمه تکمیلی به 140 هزار تومان با کمک دولت محترم، شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفته و موجب تشویش اذهان بازنشستگان عزیز شده است.

    مرتضایی فرد ادامه داد: با هماهنگی و مساعدت دولت و سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا علاوه بر سهم بازنشستگان و صندوق بازنشستگی، عددی نیز از سوی دولت و همچنین صندوق اضافه شود و این رقم به 140 هزار تومان افزایش یابد.

    مرتضایی فرد تصریح کرد: با این وجود و با توجه به تأکید‌های فراوان، اخباری در فضای مجازی مبنی بر زیاد شدن سهم پرداختی بازنشستگان عزیز منتشر شده که ضمن تکذیب آن مجددا تأکید می‌شود که سهم پرداختی بازنشستگان نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.

    سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با وجود اینکه قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه گر، تا مرداد ماه ادامه خواهد داشت، اما جلسات فشرده‌ای طی یک ماه اخیر با هدف افزایش سقف پوشش‌های موجود و اضافه شدن پوشش‌های جدید برگزار شد که با همراهی سازمان برنامه و بودجه این مسیر تسهیل شده است.

    وی افزود: بر همین اساس، تلاش مجموعه صندوق تحقق این دو هدف در اولین فرصت است که امیدواریم طرح افزایش سقف خدمات و همچنین پوشش‌های جدید با ثابت ماندن سرانه پرداختی بازنشستگان و افزایش سهم صندوق تا خردادماه محقق و اجرایی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی