عصر بازار

در استان تهران؛

نام نویسی ۱۴۹ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری

عصر اعتبار- استاندار تهران با اشاره به نام نویسی ۱۴۹ هزار نفر جهت دریافت بیمه بیکاری در استان تهران بر لزوم پیگیری عملیاتی جهش تولید جهت رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد.

نام نویسی ۱۴۹ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به سبب شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر حوزه اقتصادی تاکنون 149 هزار نفر جهت دریافت بیمه بیکاری در استان تهران نام نویسی کرده اند.
    وی ادامه داد: به منظور رفع مشکلات ناشی از کرونا باید شرایطی فراهم کنیم تا رونق تولید و جهش تولید جزو راهبردهای اساسی باشد تا در آینده دچار مشکل نشویم بر همین اساس در این جلسات تقسیم کار منطقی و عملیاتی جهت دستیابی به اهداف اقتصادی صورت گیرد.
    استاندار تهران تاکید کرد: بخش خصوصی، بانک‌ها، استانداری و تمام مسئولان استان باید ابزار و لوازم لازم را به کار بگیرند تا از اشتغال، تولید و رونق تولید حمایت شود.
    بندپی با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی استعداد، ظرفیت و دغدغه و نگاه‌ ملی دارد همچنانکه با شیوع کرونا جهت تولید وسایل و اقلام بهداشتی بخش خصوصی فعال شده و امروز خوشبختانه در کشور روزانه 3 و نیم تا 4 میلیون ماسک تولید می‌شود، ضمن اینکه در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی نیز عملکرد بهتری نسبت به کشورهای مدعی داریم.
    استاندار تهران با اشاره به لزوم تحرک بیشتر جلسات ستاد تسهیل جهت رفع مشکلات اقتصادی تصریح کرد: باید نگاه اصلاح گرایانه‌ای نسبت به برگزاری این جلسات داشته باشیم و به دنبال اجرایی شدن آیین نامه ها و مصوبات باشیم، در این راستا موضوعات در کارگروه‌های تخصصی به شکل جدی و عملیاتی بررسی شود، چراکه ظرفیت و توانمندی های زیادی در استان تهران وجود دارد تا بتوانیم با همکاری همدیگر سال متفاوت و موثر به لحاظ اقتصادی را طی کنیم.
     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی