عصر بازار

مردم برای خرید سهام در بورس همه جوانب را بسنجند

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سهامداران دوراندیشی را نسبت به نیازهای کشور و شرایط اقتصادی در دادوستد سهام رعایت کرده و بر اساس شاخص‌ها و اطلاعات کامل و درست سهام شرکت‌ها را خرید و فروش کنند.

مردم برای خرید سهام در بورس همه جوانب را بسنجند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی فرشادان با اشاره به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر پیش‌بینی کسری بودجه دولت در سال 99 به دلیل کاهش قیمت نفت اظهار کرد: دولت برای جبران کسری بودجه براساس قانون می‌تواند شرکت‌ها و اموال خود را در بازار سرمایه و بورس عرضه کند.
    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: نقدینگی سرگردان در جامعه هرازگاهی به سمت بازارهای سکه، طلا، مسکن و… می‌رود و با ورود به این بخش‌ها آسیب و مشکلاتی را هم به وجود می‌آورد اما اکنون خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، بورس در حال جذب سرمایه‌های سرگردان است.
    وی با بیان اینکه اکنون بورس دچار رونق شده و امیدواریم مسوولان همین شرایط را بتوانند در این بازار حفظ کنند، تصریح کرد: با توجه به رونق شاخص‌های بازار بورس و آپشن‌هایی مانند واگذاری شستا و مشوق‌های قابل اعتماد، مردم می‌توانند با ورود به این بازار سود مناسبی را عاید خود کنند.
    فرشادان ضمن تاکید بر اینکه باید شرایط مثبت در بورس را ثابت نگه داشت، اظهار کرد: دولت باید با اتخاذ تدابیر بورسی بحث واگذاری‌ها به بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی را همچنان ادامه دهد.
    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: قرار است دیگر بخش‌های زیر نظر شستا هم به زودی در بورس ارائه شود که فکر می‌کنم در تداوم مثبت ماندن بازار بورس تاثیر بسیاری خواهد داشت.
    وی ضمن توصیه به مردم برای سنجیدن همه جوانب سرمایه‌گذاری در بورس خاطرنشان کرد: هر سهمی که امروز به صورت مثبت در بورس عرضه می‌شود به منزله آن نیست که در آینده هم همین‌طور باقی خواهد ماند بنابراین با دوراندیشی نسبت به نیازهای کشور و شرایط اقتصادی و همچنین براساس شاخص‌ها و اطلاعات کامل و درست حرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی