عصر بازار

اعطای امتیاز اخذ تسهیلات،ویژه سپرده‌گذاران بلندمدت نزد بانک آینده

عصر اعتبار- بانک آینده با هدف جلب رضایت مشتریان و در راستای دسترسی گروه‌های مختلف جامعه به تسهیلات ارزان‌قیمت، اولویتِ اخذ امتیاز تسهیلات فوری را فراهم خواهد ساخت.

اعطای امتیاز اخذ تسهیلات،ویژه سپرده‌گذاران بلندمدت نزد بانک آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک با هدف جلب رضایت مشتریان و در راستای دسترسی گروه‌های مختلف جامعه به تسهیلات ارزان‌قیمت، برای آن دسته از مشتریان بانک که دارای انواع حساب سپرده بلندمدت بوده یا نسبت به افتتاح این نوع حساب، اقدام می‌کنند، اولویتِ اخذ امتیاز تسهیلات فوری را فراهم خواهد ساخت.

    بر این اساس، کلیه مشتریان بانک آینده که دارای یکی از انواع سپرده‌های بلندمدت هستند، در صورت نیاز به نقدینگی، می‌توانند بدون فسخ قرارداد یا برداشت بخشی از سپرده سرمایه‌گذاری خود، از امتیازات ویژه این طرح، شامل دریافت تسهیلات با کمترین تشریفات اداری (بدون نیاز به ضامن) و در سریع‌ترین زمان ممکن (حداقل 24 ساعت بعد از افتتاح حساب)، بهره‌مند شوند.

    میزان تسهیلات اعطایی (حداکثر تا 85 درصد مبلغ سپرده) و نرخ سود تسهیلات این طرح (حداکثر تا 18 درصد)، بر اساس نرخ سود سپرده‌ بلندمدت مشتری، متغیر خواهد بود. بازپرداخت تسهیلات این طرح، به دو روش اقساطی (حداکثر 24 ماهه) یا یک‌جا (حداکثر 6 ماهه) برای کلیه مشتریان، فراهم شده است.

    گفتنی است، پرداخت این تسهیلات در قالب یکی از انواع عقد مشارکت مدنی یا مرابحه، ضمن رعایت شرایط و ضوابط مربوط، امکان‌پذیر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی