عصر بازار

صباغیان:

پاداش بازنشستگان و حقوق معلمان مورد توجه قرار گیرد

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست که به موضوع پرداخت پاداش بازنشستگان و حقوق معلمان حمایتی توجه کنند.

پاداش بازنشستگان و حقوق معلمان مورد توجه قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به افزایش قیمتها در شرایط کنونی فقط یک ماه به بهانه کرونا به دستگاه‌های نظارتی مرخصی دهید تا ببینیم چه تفاوتی با وضعیت کنونی ایجاد خواهد شد. بعید می‌دانم که وضعیت از امروز بدتر شود.                

    وی در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کرد: علی رغم نیاز کشاورزان به کود نیترات، آمونیاک و پتاس و اوره متاسفانه علاوه بر گران بودن کمیاب نیز شده اند.

    این عضو کمیسیون شورا  و امور داخلی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی لازم است به پرداخت  پاداش بازنشستگان توجه کنید. حقوق معلمان حمایتی چندین ماه پرداخت نشده لازم است به این موضوع توجه شود. همچنین ضروری است که   آموزش از راه دور مورد توجه قرار گیرد. این امر نیازمند نظارت است لازم است ارزیابی شود که این موضوع آیا بازخورد داشته یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی