عصر بازار

​مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد:

روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.

روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت‌اله صیدی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط‌عمومی در تبین ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه‌ها و مواجهه عموم با آن‌ها، همکاران روابط‌عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی تجهیز شوند.

     وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست‌های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط‌عمومی هچنان باید به کسب مهارت‌های بیشتر و ارتقای حرفه‌ای اهتمام ورزند.

    در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت‌گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط‌عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در این اداره‌کل ارائه کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی