عصر بازار

تقدیر استاندار استان تهران از بانک صنعت ومعدن

عصر اعتبار- استاندار استان تهران از بانک صنعت ومعدن در راستای کسب رتبه نخست در پرداخت تسهیلات رونق تولید تقدیر کرد.

تقدیر استاندار استان تهران از بانک صنعت ومعدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، انوشیروان محسنی بندپی استاندار استان تهران در پیامی از تلاش های فرزین سمائی رییس شعبه توسعه ملی و دیگر کارکنان این شعبه بانک صنعت و معدن از عملکرد مطلوب آنان در خصوص اقدامات انجام شده در تأمین مالی واحدهای صنعتی تقدیر کرد.

    در بخشی از این پیام آمده است: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و استان عزیزمان تهران، همواره مرهون تلاش و کوشش بی دریغ مسؤلان و دست اندرکاران خدوم و متعهد این مرز و بوم می باشد.
    بی شک اقدامات شایسته آن بانک در اجرای اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی تأثیر قابل توجهی در توسعه اقتصادی که از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید می باشد، داشته است.
    کسب رتبه اول استانی در پرداخت تسهیلات رونق تولید که منتج به افزایش تولید و اشتغال و حمایت های مالی همه جانبه از تولیدکنندگان استان گردیده نقش بسزایی در اجرای طرح های تولیدی داشته است.
    گفتنی است، تسیهلات رونق تولید از سوی دولت برای پروژه های دارای اولویت و هم راستا با اقتصاد مقاومتی مطرح شده که برای تکمیل طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین واحد های تولیدی فعال جهت تامین سرمایه درگردش آنها در نظر گرفته شده است و متولی این تسهیلات، سازمان صنعت معدن و تجارت استان‌ها با عاملیت تعدادی از بانکهای کشور است؛ اشتغال این طرح ها می بایست کمتر از 100 نفر باشد و حداکثر مبلغ تسهیلات 20 میلیارد ریال می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی