عصر بازار

مدیر امور اعتباری بانک مسکن عنوان کرد:

فهرست تخفیف‌های کارمزدی برای مشتریان بانکداری شرکتی

عصر اعتبار- مدیریت‌های شعب بانک مسکن مکلف شدند امسال برای جذب مشتریان بانکداری شرکتی، برنامه ویژه‌ای در پیش بگیرند.

فهرست تخفیف‌های کارمزدی برای مشتریان بانکداری شرکتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، افزایش تعداد مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن از سه به پنج مشتری که در سال گذشته هدفگذاری شده بود به نتیجه رسید و دو شرکت جدید در حوزه بتن و فولاد، در سال 98 به جمع مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن افزوده شدند. اما آن‌گونه که محمدحسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفته است، حوزه بانکداری شرکتی در سیاست‌های اعتباری سال 99 یک فصل مستقل دارد و با توجه به منافع دو سویه این امر برای مشتریان و مجموعه بانک، از اولویت‌های اجرایی محسوب می‌شود.

    علمداری در گفت‌وگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرده که امسال شعب ممتاز تمام مدیریت‌های شعب بانک مسکن در تهران و دیگر کلانشهرها مکلف شده‌اند هر یک نسبت به بازاریابی به منظور جذب سه مشتری بانکداری شرکتی اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه مقصود از کلانشهرها علاوه بر تهران، شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و کرج است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این از سایر مدیریت‌های شعب بانک مسکن نیز خواسته شده هر یک از آنها نسبت به بازاریابی و جذب یک مشتری بانکداری شرکتی در سال جاری اقدام کنند.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به خدمات ویژه‌ای که در انتظار مشتریان بانکداری شرکتی است، خاطرنشان کرد: هر یک از مشتریان بانکداری شرکتی از زمان رتبه‌سنجی و تعیین حد اعتباری به مدت یک سال می‌توانند بدون طی فرآیندهای بعضا زمان‌بر دریافت خدمات تسهیلاتی و دیگر خدمات بانکی، هر زمان که بخواهند از هر خدمتی تا سقف حد اعتباری خود استفاده کنند. برخی از انواع این خدمات شامل دریافت تسهیلات برای شرکت یا کارکنان شرکت مربوطه، دریافت ضمانتنامه‌های بانکی، تضمین معاملات نسیه و ... است که درخواست‌های مربوطه صرفا در شعبه بررسی شده و برای این مشتریان به کمیته اعتباری مرکزی بانک ارسال نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه استفاده از تخفیف در انواع کارمزدهای بانکی یکی از مزایای ویژه مشتریان بانکداری شرکتی است، گفت: هر نوع کارمزدی در مدتی که مشتری بانکداری شرکتی از خدمات بانک مسکن استفاده می‌کند مشمول 10 تا 50 درصد تخفیف می‌شود.

    علمداری یادآور شد: به عنوان مثال کارمزد مربوط به صدور انواع ضمانتنامه‌های بانکی برای مشتریان بانکداری شرکتی مشمول تخفیف 20 درصدی می‌شود. همچنین کارمزد تضمین معاملات نسیه برای این گروه از مشتریان تخفیف 50 درصدی را شامل می‌شود که تخفیف قابل توجهی است. سایر کارمزدهای بانکی نیز در مدتی که شرکت به عنوان مشتری بانکداری شرکتی از خدمات بانک مسکن استفاده می‌کند، 10 تا 20 درصد است.

    به گزارش هیبنا، فقط شرکت هایی می توانند از خدمات بانکداری شرکتی بانک مسکن برخوردار شوند که الزاما در حوزه مسکن و ساختمان فعالیت کنند. در این بین شرکت‌هایی که به نحوی در حوزه مصالح ساختمانی و تجهیزات و تاسیسات مربوط به ساختمان فعالیت می‌کنند نیز در زمره فعالان حوزه مسکن و ساختمان به شمار می‌آیند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی