عصر بازار

اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد

عصر اعتبار- اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین با موضوع تحقق برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای، با هدف پاسخگویی واحدها در خصوص میزان تحقق اهداف تعیین شده در برنامه دوساله برگزار شد.

اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، در این مجمع که روز سه‌شنبه 10 تیر ماه و با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، مهدی سیف‌علیشاهی عضو هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد بانک، و با دبیری زهرا اسلامی مدیر امور طرح و توسعه برگزار شد، عملکرد سه‌ماهه دو معاونت امور مالی و مجامع و توسعه سرمایه انسانی پایش شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم پایش و کنترل عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌ها در میزان دستیابی به اهداف تعیین شده و اهمیت پاسخگویی همکاران بانک برای تحقق و دستیابی به نتایج حداکثری متناسب با برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: طی جلسات برگزار شده مقرر شد نحوه عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌ها و همچنین شعب سراسر کشور در دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه دوساله، در فواصل سه‌ماهه و به صورت فصلی پایش شود تا در صورت وجود نقاط ضعف، جهت رفع آنها اقدام کنیم.

    وی همچنین افزود: در این مجامع که با هدف تحقق اهداف و سیاست‌های کلان بانک برگزار می‌شود، مدیران واحدهای ستادی به عنوان پرسش‌کننده حضور خواهند داشت و در خصوص عملکرد سایر مدیریت‌ها سوال خواهند کرد. در ادامه پیشرفت برنامه‌های واحدهای ستادی نیز با حضور نمایندگان شعب در جلسات شورای راهبردی بررسی خواهد شد. از همه مدیران و کارکنان بانک انتظار دارم که جهت تحقق اهداف تعیین شده، در برگزاری این مجامع مشارکت داشته باشند.

    در ادامه این جلسه، دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور توسعه سرمایه انسانی، به تشریح عملکرد معاونت توسعه سرمایه انسانی پرداخت و گزارشی از پیشرفت برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای این معاونت به استماع حاضران رساند. همچنین دکتر فرشاد محمدپور معاون مالی و امور مجامع مدیرعامل نیز در خصوص عملکرد معاونت مالی و امور مجامع گزارش داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی