عصر بازار

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار

عصر اعتبار- در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز استاده ام چو شمع، مترسان ز آتشم

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، ایستاده‌ایم، استوار و برقرار چون سروی سترگ، رویاروی طوفان، چشم در چشم مرگ، گرچه با تنی پر زخم، اما وانمی نهیم این رزم را که بسیار از مردمان این سرزمین در تنگنای تحریم حرامیان چشم‌انتظار یاری ما هستند، ایستاده‌ایم که ما تعلیم درس حماسه در مکتب وارثان خون کرده‌ایم. ایستاده‌ایم گرچه بادلی آکنده از درد و چشمی پر آب و خون‌فشان از هجر یاران ...

    باور سوگ همراهان و همسفران صعب است و جانکاه، دیگربار، خدمتگزاران میهن عزیزمان در شبکه بانکی کشور در هجر یکی دیگر از رادمردان جبهه اقتصاد و این بار از خانواده بانک توسعه تعاون، جامه عزا بر تن می‌کنند.

    همکار عزیز، پرتلاش و متعهدمان جناب آقای علیرضا یزدان‌شناس رئیس محترم شعبه امام خمینی (ره) مشهد پس از سال‌ها خدمت شایسته، متأسفانه براثر ابتلا به بیماری کرونا رخت از جهان فانی بربست و جان خویش بر سبیل خدمت به همنوعان و هم‌کیشان، تسلیم یزدان یکتا نمود. یاد او ویاران سفرکرده به خیر...

    این اندوه اگرچه جانگداز است و سخت، لیکن آتش جان ما را در گرماگرم این کارزار عالم‌گیر برای پای فشردن بر آرمان‌های ملی و سازمانی برافروخته‌تر خواهد کرد.

    فقدان آن یار سفرکرده را نخست به همسر محترمه، فرزندان عزیز و وابستگان آن مرحوم و سپس به کلیه همکاران ساعی و پرتلاشم در سراسر کشور، خاصه کارکنان محترم شاغل در استان خراسان رضوی تسلیت عرض نموده و از پروردگار بزرگ درخواست می‌کنم که صبر و شکیب بر این ضایعه مولمه را نصیب و مقدرمان فرماید.

    از همکاران فهیم و زمان‌شناس خویش می‌خواهم که با توکل به خدا و صیانت از سلامت خویش و سایرین همچنان، پای در طریق خدمت بفشارند و همواره در یاد داشته باشند که امروز چشمان پرشماری بر محصول و دست آوردهای خدمات شما دوخته‌شده است، چشمان امیدواری که کارکنان فروانی از شبکه بانکی کشور، رضای الهی را در نگاه این چشمان خسته جستجو می‌کردند و جان خویش بر سر این عهد آسمانی نهادند.

    خداوند همگی آنان را بر بساط نعمت خویش متنعم و اجر مجاهدان فی سبیله را عطایشان فرماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی