عصر بازار

قدردانی روسا و اعضای کانون‌های مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از رئیس جمهور

عصر اعتبار- روسا و اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی از رئیس جمهوری قدردانی کردند.

قدردانی روسا و اعضای کانون‌های مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از رئیس جمهور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایلنا، روسا و اعضای کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در سراسرکشور در نامه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم از همراهی ایشان و هیات دولت در واگذاری بخشی از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی به منظور اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان قدردانی کردند.

    در این نامه آمده است:

    حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

    رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

    با سلام
    عزم جدی جنابعالی و هیات محترم دولت در واگذاری بخشی از بدهی‌های انباشته شده دولت به سازمان تامین اجتماعی در برهه کنونی و در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین درخواست‌ها و حقوق بر زمین مانده بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اقدامی بسیار ارزشمند و گرانسنگ به شمار می‌رود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. پیگیری‌ها و همراهی مشفقانه و دغدغه‌مندانه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی(جناب آقای شریعتمداری)، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی( جناب آقای دکتر سالاری) و کلیه عزیزانی که مجدانه و به انحاء مختلف در تحقق این مطالبه چندین ساله یعنی اجرای قانون همسان‌سازی نقش سازنده‌ای داشته‌اند، موجبات دلگرمی اقشار بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را فراهم نمود.

    آحاد شریفی که علیرغم آسیب پذیری حداکثری از شرایط سخت و دشوار تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و معیشتی، چشم امید به تداوم توجه و نگاه مسئولان کشور و بهبود گذران زندگی خود دارند. بی‌تردید این خدمت اثرگذار و ماندگار نشانگر سیاست آن دولت محترم در زمینه لزوم حمایت و ارتقای رضایتمندی بازنشستگان و مستمری بگیران به عنوان عاملی مهم در حوزه سیاست‌های اجتماعی است. از خداوند منان سرافرازی و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو