عصر بازار

دادستان انتظامی مالیاتی مطرح کرد؛

هشدار نسبت به سایت‌های جعلی اخذ مالیات

عصر اعتبار- دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به سوء استفاده برخی افراد از طریق ایجاد سایت‌های جعلی اخذ مالیات برای دستیابی به اطلاعات کارت‌های بانکی مودیان، هشدار داد و گفت: مودیان مالیاتی مراقب شگرد این کلاهبرداران در فضای مجازی باشند.

هشدار نسبت به سایت‌های جعلی اخذ مالیات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «عباس بهزاد» تاکید کرد: هر گونه واریز مالیات از طریق شیوه‌هایی به جز دستگاه‌های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی و درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی سازمان امور مالیاتی یا مراجعه به شعب بانک‌ها، غیرقانونی بوده و حاکی از شگردهای کلاهبرداری است.

    وی  افزود: اخیرا مشاهده شده برخی از این جرایم در فضای مجازی توسط ثبت کنندگان آگهی در سایت‌های همچون دیوار و غیره، تحت عنوان اخذ مالیات انجام می گیرد به گونه‌ای که این آگهی‌ها، مودیان مالیاتی را به سایت های جعلی پرداخت مالیات هدایت کرده و در نهایت، اطلاعات کارت های بانکی آنها مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد.
    دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: هر گونه واریز مالیات از طریق شیوه هایی به جز دستگاه های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی و درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی سازمان ( tax.gov.ir ) یا مراجعه به شعب بانک‌ها، غیرقانونی بوده و حاکی از شگردهای کلاهبرداری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی