عصر بازار

پرداخت ۱۰۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است.

پرداخت ۱۰۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی سیف معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران  اظهار کرد:  از ابتدای سال 99 تا پایان تیر ماه کمک هزینه 55 فقره جهیزیه به نوعروسان پرداخت شده است.

    او با بیان اینکه تاکنون کمک هزینه پرداخت 6 فقره جهیزیه برای ازدواج مجدد مددجویان در نظر گرفته شده است، گفت: 9 مورد کمک هزینه ازدواج به خانواده‌های غیر تحت پوشش و 38 مورد کمک هزینه ازدواج به پسران پرداخت شده است که در مجموع 114 میلیون تومان در این بخش هزینه شد که به هر نفر 3 میلیون تومان پرداخت شده است.

    سیف ادامه داد: به طور کلی از ابتدای سال جاری تاکنون، 108 مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: در گذشته کمک‌های جهیزیه به صورت اقلام تهیه و اهدا می‌شد، اما در حال حاضر با توجه به موازی کاری‌های انجام شده با خانواده‌های تحت پوشش، اهدای جهیزیه به صورت نقد انجام می‌شود.

    او با بیان اینکه میزان پرداختی کمک هزینه خرید جهیزیه 6 میلیون تومان است، ادامه داد: 5 تا 10 میلیون تومان نیز به صورت وام به نوعروسان پرداخت می‌شود.

    سیف تصریح کرد: به تمام نوعروسان تحت پوشش و مددجویانی که ازدواج مجدد داشته باشند، خدمات مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

    او با بیان اینکه جلسات مشاوره در گذشته به صورت حضوری بود، ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی کلاس‌هاس مشاوره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

    سیف افزود: در سال 98، 4 هزار و 924 مورد کمک هزینه برای تهیه جهیزیه و ازدواج مجدد مددجویان کمیته امداد استان تهران انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی