عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار از تلاشگران عرصه خبر، رسانه و اطلاع رسانی کشور تجلیل کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جان نباشد جز خبر در آزمون              هرکه را افزون خبر، جانش فزون
    رشد و توسعه فرهنگی کشور مستلزم عزم راسخ و تلاش های بی وقفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری است؛ خبرنگاران بیدار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم نکته بین جامعه ‌هستند، برای ذهن های جستجوگر ، پیام آور روشنگری و بینش اند و بار سنگین بیان کاستی ها و معضلات آحاد مردم بر دوش آنان بوده و همین دشواری بار وظیفه است که بر اعتبار این حرفه خطیر می افزاید.
    آنان تجسم عینی امانتداری، جسارت، تعهد، صداقت و وجدان بیدار جمعی هستند که با روحیه پرسشگر خود ابعاد تاریک نمایی ها و ابهامات را از چهره جامعه می زدایند و با حضور در بطن هر رویدادی آرامش و امنیت و حتی جان خود را به خطر می افکنند تا رسالت خود را در آگاهی بخشی به مردم و خنثی سازی توطئه های نافرجام دشمنان برای پراکندن اطلاعات نادرست و ناامید کننده در سطح جامعه به انجام برسانند.
    در شرایطی که کشور با فشار ناشی از تحریم های ظالمانه و عواقب اقتصادی- اجتماعی شیوع ویروس کرونا مواجه شده است، این وظیفه خبرنگاران و فعالان رسانه است که با بیان اخبار صحیح و انتقادات سازنده خود امید و نشاط را در جامعه زنده نگه دارند.
    هفدهم مردادماه یادآور حماسه شکوهمند حق‌گویی و حق‌جویی کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و یادآور مردان مردی است که تصویر واقعی هشت سال رشادت ها و جوانمردی جوانان و رزمندگان غیور این مرز و بوم را برای جهانیان آشکار ساختند.
    اینجانب 17 مردادماه روز " خبرنگار " را که با پرواز یاران عاشق این عرصه نیز مصادف است به تمامی حافظان خرد و آگاهی به خصوص خبرنگاران و فعالان رسانه در بخش صنعت و معدن کشور که در انعکاس اخبار این عرصه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، تبریک عرض نموده و از ایزد منان تداوم عزم و اهتمام مسئولانه همه تلاشگران را در عرصه اطلاع رسانی به مردم شریف ایران خواستارم.
    حسین مهری      
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی