عصر بازار

بهره برداری از باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور

عصر اعتبار- با همکاری بین بخشی و در راستای حمایت معیشتی از مستمری بگیران معزز سازمان تأمین اجتماعی، باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور راه اندازی و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تمامی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور می توانند برای عضویت و بهره مندی از امتیازات این باشگاه با ورود به سایت باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی به نشانی club.tamin.ir نسبت به ثبت نام رایگان و اینترنتی در سامانه اقدام و از خدمات این باشگاه بهره مند شوند.

    در همین راستا، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند از فروشگاه های طرف قرارداد با باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشورکالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و بدون سود دریافت کنند و بانک رفاه کارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان کسر و به حساب فروشگاه‌های مربوطه واریز می‌کند.

    گفتنی است، اجرای این طرح در ابتدا به شکل آزمایشی در استان فارس انجام شد که به دلیل استقبال مستمری بگیران معزز از طرح مذکور، اکنون در سراسر کشور در دسترس تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی