عصر بازار

قاچاقچیان ارز در سکه فروشی دستگیر شدند

عصر اعتبار- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: اعضای باندی که در یک مغازه سکه فروشی در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع آوری ارز و قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند دستگیر شدند.

قاچاقچیان ارز در سکه فروشی دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع آوری روزانه 300 هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می‌کردند، مشکوک شدند، از این رو شناسایی و دستگیری کلیه متهمان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: با مراقبت‌های نامحسوس پلیسی، مأموران پس از محرز شدن قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق می‌شوند افرادی را که در این سکه فروشی اقدام به جمع آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند، را دستگیر کنند.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر و بیش از 83 هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

    سردار مقیمی در پایان از هموطنان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود این‌گونه تخلفات را به قید فوریت به 110 اطلاع دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی