عصر بازار

رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد:

متوسط دریافتی کارکنان آموزش‌ و پروش، ۵.۵ میلیون تومان شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: متوسط دریافتی کارکنان آموزش و پرورش، ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان شد.

متوسط دریافتی کارکنان آموزش‌ و پروش، ۵.۵ میلیون تومان شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی شاید تنها دستگاه بزرگ کشور به لحاظ جغرافیایی است که خدمات وسیع به دانش‌آموزان می‌دهد؛ این دستگاه با اولیا و خانواده‌ها مستقیم درگیر است.

    رئیس سازمان اداری و استخدامی، با تاکید بر اینکه یکی از مسائل اصلی این وزارتخانه تأمین نیروی انسانی است، گفت: در طول چهار سال اخیر، 186 هزار مجوز استخدام از محل ماده 28 قانون تأسیس دانشگاه فرهنگیان، جذب دانشجو معلم از طریق کنکور و همچنین تبدیل وضعیت حق التدریسی ها انجام شده است.

    وی ادامه داد: در مقایسه با دوره قبل که 55 هزار مجوز داده شده بود، مجوز جذب 3.5 برابر افزایش دارد که بیانگر توجه دولت به نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

    انصاری گفت: کار بزرگ دولت در سال 98، افزایش حقوق کارکنان آموزش و پرورش بوده و همیشه کارکنان این دستگاه از تبعیض نسبت به برخی از دستگاه‌ها رنج می‌بردند.

    وی افزود: متوسط دریافتی کارکنان دولت 5 میلیون و 470 هزار تومان بوده و متوسط دریافتی کارکنان آموزش و پرورش 5 میلیون و 570 هزار تومان بوده و این تفاوت تقریباً برطرف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی