عصر بازار

رویکرد جدید بانک کارآفرین در معرفی محصولات و خدمات جدید به مشتریان

عصر اعتبار- بانک کارآفرین معرفی محصولات و خدمات متنوع در بخش‌های فناوری اطلاعات، ارزی، اعتباری و تسهیلاتی متناسب با نیازهای مشتریان را در کوتاهترین زمان در دستور کار دارد.

رویکرد جدید بانک کارآفرین در معرفی محصولات و خدمات جدید به مشتریان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر احمد بهاروندی عضو هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی این بانک در مراسم رونمایی از نرم‌افزار تولید رمز یک‌بارمصرف اینترنت‌بانک، با بیان این مطلب بر ضرورت تنوع‌بخشی به خدمات و محصولات ارائه شده در تمامی بخش‌ها و به ویژه مدیریت فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: بروز و ظهور تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی موجب تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان شده است. بنابراین بانک‌ها باید محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان را متناسب با تکنولوژی‌های جدید طراحی کنند. در همین راستا بانک کارآفرین در صدد است با برنامه‌ریزی‌های منسجم، عملکرد موفقیت‌آمیزی از خود ارائه دهد.

    بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم مهندس حسین اسلامی مدیرعامل شرکت هلدینگ نگاه، با اشاره به استراتژی بانک کارآفرین مبنی ارائه خدمات و محصولات پیشتازانه و فناورانه خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش تکنولوژی‌ها و افزایش استقبال عمومی از اپلیکیشن‌های موبایلی، ایجاد زیرساخت توکن نرم‌افزاری رمزآفرین در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با همت و تلاش تمامی امروز شاهد رونمایی و عملیاتی شدن آن هستیم.

    بر اساس این گزارش، با نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار، کاربران خدمات مالی سامانه اینترنت بانک می‌توانند بدون نیاز به دستگاه توکن سخت‌افزاری، اقدام به دریافت رمز یک‌بارمصرف نمایند. کاربران سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، در صورت تمایل می‌توانند به هر یک از روش‌های حضوری (مراجعه به شعبه) و یا غیرحضوری (از طریق اینترنت‌بانک)، نسبت به فعال‌سازی نرم‌افزار رمزآفرین و استفاده از آن اقدام نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی