عصر بازار

بیست و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

عصر اعتبار- پرونده این نشریه به بررسی نقش بانک های خصوصی بر تحولات سیستم بانکداری ایران می پردازد.

بیست و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین،همان گونه که می دانیم بخش وسیعی از فعالیت های تجاری کشور و خانواده ها در ارتباط مستقیم با بانک هاست؛ از این رو می توان گفت بانک ها نقشی اساسی در اقتصاد کشور ایفا می کنند و تحولات به وجود آمده در سیستم بانکی می تواند تا حد زیادی بر فعالیت های تجاری کشور تأثیرگذار باشد. ورود بانک های خصوصی به این سیستم یکی از عواملی است که توانسته سیستم بانکی کشور را از اساس متحول کند. پیش از آن علی رغم فعالیت های در سود دهی و معرفی حساب ها جدید سپرده، به عنوان مهمترین تحولات ایجاد شده درسیستم بانکی از سوی بانک های خصوصی بوده اند.

    در این شماره از نشریه می خوانیم:
    سیدمحمد حسین استاد سردبیر نشریه ارتباط ایران زمین: بدون تعارف بگویم هیچ یک از ما حتی در بدبینانه ترین حالت هم تصور نمی کرد آغاز مبارزه ما با ویروس منحوس کرونا - همپای دیگر کشورها - به ماراتنی اینگونه سنگین و نفسگیر بدل شود و با تمام تلاش ها و دویدن های از سر صدق و جان، بازهم انتهای جاده در چشم ما ناپیدا باشد؛ در این بین، روز 17 مرداد روز تلاش برای آگاه سازی جامعه در این شرایط دشوار و طاقت فرسا است؛ تلاشی که با همه تنگناهای موجود از سوی مدافعان بی منت آگاهی به عنوان یک آرمان تلقی و پیگیری می شود.

    امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری به تزریق صداقت، اخلاص و اعتماد در بدنه خود نیازمند است که این مهم جز با تلاش شبانه روزی خبرنگاران در مسیر آگاهی بخشی به جامعه میسر نیست. شبکه بانکی درسال های گذشته و باوجود تمامی مشکلات و مسائل، با کمک های ارزنده خبرنگاران ارجمند در راستای بهبود شرایط اقتصادی وآگاه سازی جامعه توانست خود را دوباره بازیابد و امروز به شایستگی به سمت ثبات حرکت می کند که برکات آن در حوزه حمایت از تولید داخلی کاملا قابل مشاهده است. امروز ما بخش بزرگی از دستاوردهای خود را مرهون تعامل سازنده با اهالی رسانه می دانیم و این دِین در این شرایط ویژه، بیشتر بر شانه های ما سنگینی می کند.

    * پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز خبرنگار

    * با هدف طراحی نسل نوین زیست بوم بانکی برگزار شد: وبینار همکاری بانک ها و فین تک ها

    *رادیو آوای ایرا ن زمین: خوانش چهل نامه عاشقانه نادر ابراهیمی به همسرش آغاز شد

    *گزارش اخبار استان ها ، مقاله،پرونده،گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق

    *فن آوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی،تقدیر و تشکر، فرایند، سلامت، ایران زمین دررسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان ازدیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

    فایلهای پیوست

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو