عصر بازار

تأمین مالی واحدهای تولید استان سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- واحدهای تولیدی و خدماتی استان سیستان و بلوچستان بیش‌ازپیش موردحمایت مستمر و دقیق بانک توسعه تعاون قرار خواهند گرفت.

تأمین مالی واحدهای تولید استان سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی با سفر به استان سیستان و بلوچستان در جریان آخرین شرایط واحدهای تولیدی این استان قرار گرفتند.

    نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید ضمن تأکید بر ضرورت احیای هرچه زودتر کارخانه آرد سیستان و تأثیر این واحد بر ایجاد اشتغال در منطقه، خواستار کمک دستگاه‌های اجرایی برای احیا این کارخانه شد. به گفته دهمرده صدور وثیقه لازم برای تأمین مالی، می‌تواند کمک شایانی به احیای هرچه زودتر کارخانه آرد سیستان باشد.

    عصارزاده، عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون نیز در جریان بازدید از طرح در حال ایجاد واحد متمرکز تأمین مواد اولیه، رنگ ریزی، تولید، احیا و صادرات فرش دست‌باف و روفرشی سیستان گفت: همکاران ما در بانک توسعه تعاون باور دارند استفاده از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی تعاونی‌ها، مؤثرترین راه کاهش نرخ بیکاری، ایجاد عدالت اقتصادی متوازن در نواحی مختلف کشور و ارتقای سطح رفاه عمومی است. بر همین اساس نیز تمام تلاش بانک توسعه تعاون تأمین مالی سهل و سریع تعاونی‌ها در سراسر کشور است. در این راستا واحدهای تولیدی استان شریف سیستان و بلوچستان نیز یکی از اولویت‌های ما است که به یاری خدا بیش‌ازپیش با توجه ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی