عصر بازار

تشییع پیکر اولین شهید مدافع نظام سلامت بیمارستان بانک ملی ایران

عصر اعتبار- مراسم تشییع پیکر شهید رضا گرجی، اولین شهید مدافع نظام سلامت بیمارستان بانک ملی ایران در محل بیمارستان این بانک برگزار شد.

تشییع پیکر اولین شهید مدافع نظام سلامت بیمارستان بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک، دکتر سید هادی میر هاشمی معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره ، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری ، معاونین مدیر عامل ،مدیران ارشد و همچنین جمع کثیری از همکاران بیمارستان و بانک برگزار شد، مدیر عامل بانک طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه کادر درمانی کشور و بخصوص بیمارستان بانک ملی ایران در جهت نجات جان بیماران و بویژه بیماران مبتلا به کرونا، اظهار داشت: همه ما تسلیم مشیت الهی هستیم و مشیت پروردگار بر این بود تا با وجود تمام تلاشی که پزشکان برای نجات جان این عزیز از دست رفته داشته اند، ولی با این حال ما این شهید عزیز و گرانقدر را تقدیم پیشگاه الهی و جامعه اسلامی بکنیم.

    مدیر عامل افزود:ما شاهد هستیم که مدافعان سلامت بیمارستان بانک برای خدمت رسانی شایسته و صادقانه با به خطر انداختن جان خود و خانواده های خودشان جان بسیاری از بیماران و همکاران را نجات داده اند که این تلاش ها و زحمات جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

    وی در پایان ضمن قدردانی مجدد از مسئولان و کارکنان بیمارستان بانک گفت: در همه دوران ها به ویژه در دوران مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا از خودگذشتگی های کادر درمان ارزنده و ستودنی بوده است و زحمات این عزیزان هیچگاه فراموش نخواهد شد و حتما در تاریخ ثبت خواهد شد.

    دکتر میرهاشمی نیز در این مراسم بیان داشت: شهادت این عزیز از دست رفته اندوه بزرگی را در جامعه بزرگ بانک ملی ایران و همچنین جامعه پزشکی و درمانی کشور برجای گذاشته است.

    وی گفت: پرسنل درمان و کادر پزشکی کشور جان خود را در کف دست گرفته اند تا مردم بتوانند با آرامش و در صحت و سلامت زندگی کنند و امروز خدمات پیشرونده ، شایان و بزرگی که بیمارستان بانک ملی ایران به عنوان یکی از مهم ترین بیمارستان های کشور ارائه می کند بر کسی پوشیده نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی