عصر بازار

به دستور رییس جمهور و با تأمین مالی بانک صنعت و معدن؛

شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به بهره برداری رسید

عصر اعتبار- شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به دستور رییس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی این بانک، روز بیستم شهریورماه سال ۹۹ و با حضور رزم حسینی استاندار استان، عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن و اسدی و ولی الهی اعضای هیات عامل این بانک و به دستور رییس جمهور بصورت مجازی به بهره برداری رسید.

شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر « عصر اعتبار » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم با ظرفیت اسمی تولید 15 میلیون متر مربع در سال با تسهیلات ثابت ارزی 22 میلیون و 771 هزار یورو و 175 میلیارد ریال تسهیلات ثابت و 150 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش این بانک به بهره برداری رسید.

    بیژن اسدی معاون نظارت حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن با اظهار خرسندی از به بهره برداری رسیدن این طرح بزرگ تولید کاشی و سرامیک در استان خراسان رضوی عنوان داشت: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای 560 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
    وی بیان داشت: این طرح صنعتی با توجه به احداث در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و دستیابی به بازارهای آسیای میانه و کشورهای افغانستان و پاکستان و امکان صادرات محصول به این مناطق، می تواند ارز آوری مناسبی برای کشور به همراه داشته باشد.
    اسدی تصریح کرد: با توجه به اینکه کاهش هزینه حمل و بهای تمام شده کالا به دلیل احداث این واحد تولیدی در مبادی خروجی کشور، یک مزیت اقتصادی برای آن به شمار می رود، احداث این واحد در منطقه ویژه اقتصادی سرخس سبب افزایش رقابت پذیری محصولات این واحد صنعتی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی