عصر بازار

حمایت ۴۱هزار میلیارد ریالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تولید داخلی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد: در راستای حمایت از تولید داخلی و در قالب تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی، ۴۱هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌ایم.

حمایت ۴۱هزار میلیارد ریالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تولید داخلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر « عصر اعتبار » به نقل ازروابط عمومی بانک مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل این بانک با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی به‌عنوان یکی از سیاست‌های کلان اقتصاد کشور مد نظر بانک مهر ایران قرار داشته و در این راستا گام‌های محکمی برداشته شده، بیان کرد: بانک مهر ایران با نهادهای حمایتی تفاهم‌نامه‌هایی امضا کرده و از ابتدای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها تا پایان مرداد ماه سال جاری 324هزار و 173 فقره به مددجویان کمیته امداد، 77هزار و 541 فقره در قالب همکاری با بنیاد برکت، 22هزار و 454 فقره در قالب همکاری با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، 14هزار و 923 فقره تسهیلات در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 8436 فقره به مددجویان سازمان بهزیستی و 1400 فقره به شرکت‌های دانش‌بنیان و در قالب همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

    اکبری در همین رابطه افزود: این تسهیلات که مجموعا به 448هزار و 927 فقره می‌رسد، در راستای حمایت از تولید داخلی پرداخت شده که ارزش آن تقریباً به 41هزار میلیارد ریال می‌رسد.

    مدیرعامل بانک مهر ایران درباره عملکرد بانک در یک سال اخیر نیز گفت: این بانک موفق شده از ابتدای شهریور سال 1398 تا ابتدای شهریور سال جاری، 151هزار میلیارد ریال منابع جذب کند که باعث رشد تقریباً 73درصدی منابع این بانک شده است. اکنون مانده منابع بانک مهر ایران به 360هزار میلیارد ریال می‌رسد.

    وی خبر داد: تعداد تسهیلات پرداختی بانک مهر ایران در مدت یاد شده به بیش از 2.5 میلیون فقره رسیده و مبلغ 271هزار میلیارد ریال را شامل می‌شود. در همین مدت تقریباً یک میلیون و 900هزار نفر به جمع مشتریان بانک مهر ایران اضافه شدند و اکنون تعداد مشتریان بانک به 9 میلیون نفر رسیده است.

    اکبری یادآوری کرد: افزایش تعداد تسهیلات پرداختی در حال صورت گرفته که مطالبات غیرجاری بانک مهر ایران همچنان زیر یک درصد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو