عصر بازار

ردیابی اینترپل کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیاردی را در دام انداخت

عصر اعتبار- رئیس پلیس بین الملل ناجا از شناسایی و استرداد کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

ردیابی اینترپل کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیاردی را در دام انداخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سردار هادی شیرزاد در خصوص جزئیات یک پرونده کلاهبرداری اظهارکرد: در پی اعلام مقام قضایی مبنی بر اینکه فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 2000 میلیارد ریال به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای این متهم درخواست صدور اعلان قرمز کرد.

    وی افزود: با تلاش پلیس بین الملل ناجا، پس از پیگیری های ویژه، اعلان قرمز متهم صادر و بلافاصله موضوع تحت تعقیب بودن وی به کلیه کشورهای عضو اینترپل اعلام شد.

    رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: پیگیری‌های مداوم و ردیابی هوشمندانه متهم توسط اینترپل تهران، منجر به شناسایی محل اختفای وی شد همچنین با همکاری مبادی پلیسی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه زمینه استرداد وی فراهم شد.

    شیرزاد در ادامه اظهارکرد: در نهایت اینترپل کشور مربوطه با استرداد نامبرده موافقت کرد و متهم متواری توسط تیم استرداد اینترپل تهران به کشور مسترد و برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

    به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس بین الملل ناجا در پایان با بیان اینکه این پرونده کلاهبرداری تاکنون 180 شاکی دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیز از اقدامات پلیس بین الملل ناجا در راستای دستگیری این متهم کلاهبردار ابراز رضایت بسیار داشتند که جا دارد از مردم تشکر و قدردانی کنم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی