عصر بازار

پرداخت بدهی‌های شهرداری اراک به بانک شهر طی یک ماه آینده

عصر اعتبار- شهردار کلانشهر اراک از پرداخت بدهی‌های این شهرداری به بانک شهر طی یک ماه آینده خبر داد و تاکید کرد امیدواریم با تحقق این مهم بتوانیم بیش از پیش از ظرفیت‌های این بانک در تحقق اهداف مدیریت شهری اراک استفاده کنیم.

پرداخت بدهی‌های شهرداری اراک به بانک شهر طی یک ماه آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر محمدکریم شفیعی با اشاره به بیش از یک دهه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی کشور و حمایت‌های بی‌دریغ آن از توسعه و آبادانی شهرها افزود: این بانک همواره توانسته منابع مورد نیاز شهرداری‌ها در حوزه‌های عمران و حمل و نقل درون شهری را تامین کند.

    وی با بیان اینکه مدیران بانک شهر شناخت کامل و جامعی از دغدغه‌ها و نیازهای مدیران شهری و شهروندان دارند تصریح کرد: این شناخت باعث تسهیل در ارائه خدمات به تمامی اقشار جامعه و افزایش محبوبیت این باعث شده است.
    شهردار کلانشهر اراک گفت: بانک شهر در سالی که مدیران ارشد شهری به واسطه شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی روبرو و رکود اقتصادی بزرگی برای کلانشهر حاکم شده است توانسته با حمایت‌های خود از مشکلات آنان بکاهد.
    شفیعی در ادامه از پرداخت بدهی‌های این شهرداری به بانک شهر خبر داد و گفت این بدهی ها مربوط به انتشار اوراق مشارکت است که می بایست در 95 تسویه می گردید اما به دلیل مشکلات مالی موجود در شهرداری ممکن نشد.
    شهردار کلانشهر اراک با قدردانی از حمایت های مدیران بانک شهر از مجموعه مدیریت شهری اراک خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برگزاری جلسات مختلف و همراهی مدیران بانک مقرر شد بدهی‌های شهرداری اراک به بانک شهر طی یک ماه آینده پرداخت شود.
    وی در پایان با تاکید بر اینکه هم اکنون توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات با بانک شهر در دستور کار مدیریت شهری کلانشهر اراک قرار دارد گفت:امیدواریم بتوانیم در سال جاری از حمایت های بانک شهر در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و پیشبرد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی استفاده حداکثری داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی