عصر بازار

پرداخت مرحله دوم مطالبات معوق بازنشستگان فولاد

عصر اعتبار- معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد در اطلاعیه ای از پرداخت مرحله دوم مطالبات معوق بازنشستگان خبر داد.

پرداخت مرحله دوم مطالبات معوق بازنشستگان فولاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، در این اطلاعیه آمده است: «پیشاپیش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به بازنشستگان ایثارگر که با تلاش و ایثار و از خودگذشتگی در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن عزیزمان ایران و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، و همچنین تشکر از همراهی و همدلی صبورانه بازنشستگان عزیز به استحضار می رساند که با پیگیری های ارکان صندوق مرحله دوم معوقات حقوق بازنشستگان پرداخت گردید، پیرو موارد اشاره شده در اطلاعیه قبلی مواردی به شرح زیر اعلام می گردد:

    1 – با پرداخت مرحله دوم مطالبات معوقه بیش از 75 درصد از مطالبات تسویه شده است.

    2 – بررسی تعداد 2880 پرونده در دست اقدام به اتمام رسیده است و پرداخت مطالبات مرحله اول و دوم آنان همزمان در مرحله دوم پرداخت شده است و اطلاعات میزان کل معوقات آنان ظرف هفته آتی در سایت صندوق قابل مشاهده خواهد بود.

    3 – در این مرحله مطالبات بخشی از بازنشستگان که سهم مرحله اول آنان پرداخت نشده بود، مطالبات دو مرحله همزمان پرداخت گردید.

    4 – به منظور پرداخت سهم مطالبات وراثی که حقوق بگیر نمی باشند، فرم جمع آوری اطلاعات وراث قانونی بازنشستگان طراحی شده است و افراد مشمول می توانند جهت دریافت مطالبات، اطلاعات خویش را در سایت تکمیل نمایند که پس از اخذ اطلاعات و احراز هویت آنان سهم هریک از افراد به شماره حساب اعلامی به نام فرد مربوطه پرداخت خواهد شد.

    5 – وراث غیرحقوق بگیر در صورت تمایل می توانند وکالت پرداخت سهم خویش به هر یک از وراث حقوق بگیر را از طریق ارائه اصل وکالتنامه محضری اعلام نمایند.

    6 – بیش از 90 درصد شکایات بررسی و پاسخ آن در صفحه مطالبات مندرج در سایت قابل مشاهده است.

    7 – پرونده هایی که مطالبات آنان در فرم اطلاعیه سایت قابل مشاهده است و به دلایل مختلف در مراحل اول و دوم واریزی نداشته است، مطالبات آنان در مرحله سوم به صورت کامل تسویه می گردد.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی