عصر بازار

مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور:

فردا، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی است

عصر اعتبار- مدیر کل دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی، تاکید کرد: فردا، ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بابت عملکرد سال ۱۳۹۸ است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

فردا، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، غلامرضا قبله‌ای گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون تا 31 تیرماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود فرصت داشتند، امسال براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا 31 شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات مربوطه را پرداخت کنند.
    وی با تاکید بر اجتناب از مراجعه غیر ضروری به ادارات مالیاتی یادآور شد: مودیان بایستی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارایه کنند.
    قبله‌ای خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی در صورت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی