عصر بازار

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت

عصر اعتبار- رئیس شعبه گرگان بانک توسعه صادرات ایران از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی و سلامت در گرگان خبر داد.

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مصطفی مومنی مقدم اظهار داشت: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و اهمیت تولید محصولات بهداشتی و پزشکی، بانک توسعه صادرات در راستای حمایت از شرکت ­های دانش بنیان مصمم است از شرکت ­های فعال در حوزه تولید تجهیزات بهداشتی از قبیل ماسک N95 و N99 و دستکش و بسیاری از تجهیزات صادرات محور دیگر حمایت کند.

    وی تصریح کرد: نظر به اهمیت موضوع و هم راستا بودن فعالیت واحدهای دانش بنیان تولیدی صادرات محور با رسالت اصلی بانک توسعه صادرات ایران، این شعبه از ابتدای مرداد ماه سال جاری با مذاکره با معاونت پارک علم و فناوری استان گلستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت در جلسات و کارگروه های مختلف استانی شرکت های دارای ظرفیت صادراتی را شناسایی و در ادامه خدمات و تسهیلات مختص شرکت­ های دانش بنیان را در قالب جلسات مشاوره ای برای این شرکت ها تشریح کرده است.

    رییس شعبه گرکان بانک توسعه صادرات تصریح کرد: این شعبه تا امروز تامین مالی یک شرکت دارویی فعال در عرصه تولید داروی ضد سرطان را بر عهده داشته و تلاش دارد نظر یک شرکت دارویی و تولید مکمل را نیز برای همکاری جلب کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی