عصر بازار

بانک گردشگری جزء بانک‌های سودده در بورس است

عصر اعتبار- در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ به تصویب رسید.

بانک گردشگری جزء بانک‌های سودده در بورس است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبارم به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، ابتدا مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد هیات مدیره بانک را به سهامداران حاضر در جلسه مجمع ارائه کرد. مرتضی خامی در گزارش خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بانک گردشگری تلاش کرد تا تاثیر شرایط تحمیلی بیرونی را به حداقل برساند و مانع از افزایش پیامدهای ناشی از شرایط اقتصادی به بانک شود ضمن اینکه توانست با تکیه بر سیاست های کلان خود جزء بانک های سودده در بورس باشد.

    وی افزود: مرحله اول افزایش سرمایه بانک گردشگری تا 15 هزار میلیارد ریال بود که در نیمه نخست سال 99 محقق شد و ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال جاری در دستور کار بانک قرار گرفته است.

    خامی با تشریح مهم ترین اقدامات انجام شده در سال مالی 1398 گفت: کاهش بهای تمام شده منابع، اجرای طرح های انگیزشی، تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب و اعتبارسنجی مشتریان، کنترل مصارف بانک، اخذ مجوز افزایش سرمایه، توسعه کمی و کیفی صندوق های سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات ویژه به مشتریان که باعث شد بانک گردشگری به جایگاه دوم بانک محبوب از دیدگاه مشتریان در بین بانک های کشور برسد، از مهم ترین اقدامات است.

    مدیرعامل بانک گردشگری به مسئولیت های اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و افزود: حمایت از تئاتر، حمایت از تیم های ملی والیبال مردان و زنان در همه رده ها و حمایت از بنیاد نیکوکاری یاس برای مدرسه سازی (ساخت 20 مدرسه و مرکز آموزشی تاکنون)، توزیع جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم و شرکت در همایش کمک های مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از اقدامات بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

    در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، علاوه بر حضور بیش از 64 درصد سهامداران، سایر صاحبان سهام به صورت برخط (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در جلسه مجمع قرار گرفتند.

    این گزارش حاکیست: در این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 قرائت شد و به تصویب سهامداران رسید. همچنین روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های مربوطه بانک گردشگری انتخاب شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو