عصر بازار

رئیس گروه مالی گردشگری :

۸ شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند

عصر اعتبار- رئیس گروه مالی گردشگری گفت: با هدف مردمی کردن اقتصاد ۸ شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس قرار دارند که عایدی همه آنها نصیب سهام بانک گردشگری(وگردش) و شرکت "سمگا" می شود.

۸ شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی جهانگیری که درجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری سخن می گفت، افزود: از زیر مجموعه های گروه مالی گردشگری در مجموع 8 شرکت شامل شرکت های نگین گردشگری، فولاد صنعت بناب، پرستیژلند، میکامال کیش، مجموعه تفریحی گردشگری آیلند، احیا استیل فولاد بافت و هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان آماده ورود به بورس هستند.
    وی ادامه داد: سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری که بیشترین سهام آن متعلق به بانک گردشگری است، دارایی های ارزشمندی دارد که ورود آن به بورس در بازار توافقی پذیرش شده است.
    همچنین بخش اعظم سهام شرکت های پرستیزلند، فولاد صنعت بناب و میکامال کیش که متعلق به گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری است، در دست بررسی و آماده ورود به بورس هستند. شرکت احیاء استیل بافت نیز به زودی وارد بورس می شود.
    رئیس گروه مالی گردشگری تصریح کرد: هر هشت شرکت یاد شده همگی از شرکت های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری محسوب می شوند و عایدی ورودی این شرکت ها نصیب سهام بانک گردشگری (وگردش) و همچنین شرکت "سمگا" خواهد شد.
    جهانگیری از اعتماد متقابل سهامداران حقیقی و حقوقی بانک گردشگری تشکر کرد و گفت: حمایت شرکت های حقوقی از سهامداران حقیقی و خرد در 2 ماه گذشته سبب شد تا سهامداران خرد همچنان وفادار باقی بمانند.
    وی اقدامات بانک گردشگری در خصوص شفافیت و اطلاع رسانی به موقع را یک حرکت مثبت و رو به جلو خواند و گفت: حمایت از سهامداران حقیقی و خرد که به بانک اعتماد کردند و حتی با وجود بسته بودن نماد، وفادار ماندند، باید از سوی بانک هم همین اعتماد و وفاداری وجود داشته باشد.
    جهانگیری بر ضرورت تشکیل باشگاه سهامداران در موعد مقرر تاکید کرد و افزود: توسعه خدمات کارمزدی، تداوم حضور موفق در حوزه ارز و فضای بین الملل و همچنین حمایت از سهامداران حقیقی و خرد، سرلوحه فعالیت های بانک گردشگری در سال 1399 قرار گیرد.
    وی اظهار کرد: حوزه خدمات کارمزدی بانک به طور جدی در دستور کار قرار گیرد و موفقیت های بانک در حوزه ارز و فضای بین الملل که متمایز با سایر بانک هاست، در سال 99 نیز سرلوحه فعالیت ها قرار داشته باشد.
    وی در پایان از رئیس هیات مدیره بانک گردشگری خواست تا تکالیف جلسه مجمع عمومی را به عنوان تکالیف هیات مدیره پیگیری کند.
    این گزارش حاکیست: حدود 95 درصد از زیرساخت های فاز یک مجموعه تفریحی گردشگری آیلند به مساحت 750 هکتار انجام شده و زیرساخت ها برای اجرای فاز 2 نیز با سرعت مطلوبی در حال انجام است. همچنین 11 پروژه از 24 پروژه در دست اجرای این مجموعه آماده بهره برداری شده است. مجموعه آیلند به مساحت 1400 هکتار منطقه ویژه اقتصادی محسوب شده و نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت است.
    بر اساس این گزارش، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان نیز یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صنایع و معادن ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره 5 گل گهر سیرجان را برعهده دارد.
    همچنین پروژه شرکت پارس میکا تحت نام تجاری میکامال بزرگترین و مجهزترین مجموعه تجاری تفریحی در جزیره زیبای کیش است که در زمینی به وسعت 35 هزار مترمربع با زیربنای بیش از 202 هزار در 7 طبقه شامل دوطبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت بیش از 1000 خودرو و 5 طبقه با کاربری تجاری و تفریحی قرار دارد.
    بر اساس این گزارش، هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) با نام هلدینگ ماهان فعالیت خود را از سال 1390 با هدف رشد و اعتلای صنعت و معدن کشور آغاز کرده و هدف نهایی آن سرمایه گذاری در صنایع و معادن به امید تبدیل شدن به قطبی مؤثر درتحقق بخشیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله در این حوزه است.
    در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 به تصویب رسید.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو