عصر بازار

شعبه ساعی بانک دی افتتاح شد

عصر اعتبار- در مراسمی با حضور دکتربرات کریمی، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران بانک و گروه مالی دی برگزار شد با انتقال شعبه نور ولیعصر به مکان جدید، شعبه ساعی بانک دی افتتاح شد.

شعبه ساعی بانک دی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴:۰۰


    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم دکتر کریمی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه ساعی در یکی از مناطق استراتژیک تهران از لحاظ تراکم شرکت‌های تجاری و اداری گفت: بازاریابی هدفمند در این منطقه ناظر به شناخت بافت تجاری و اداری شرکت های مستقر در نزدیکی شعبه و برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات آنها از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار است که این مهم جز از طریق تسلط شعبه به ظرفیت های منطقه تحت فعالیت و شیوه های انطباق محصول با نیاز مشتری میسر نمی شود.
    وی افزود: تنوع و گستردگی نیازهای مشتریان به خصوص مشتریان ارزشمند و شرکتی، زمینه ساز توسعه سبد محصولات و خدمات بانک است و همکاران شعبه باید با در نظر گرفتن قوانین و سیاست های بانک به چگونگی شخصی سازی محصولات، متناسب با نیاز هر مشتری توجه و اهتمام داشته باشند.
    وی با بیان این که یکی از عوامل مهم در افزایش بهای خدمات بانکی و تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها، قیمت تمام‌شده پول در سیستم بانکی است گفت: بانک دی در سال جاری موفق شد علاوه بر عملکرد موفق در زمینه جذب منابع، قیمت تمام شده پول را نیز کاهش دهد که این امر در ارائه تسهیلات ارزان قیمت نسبت به سایر بانک ها و جذب مشتریان جدید بسیار تاثیرگذار است.
    وی افزود: در سالیان اخیر بیشترین استفاده از ظرفیت شعب در راستای جذب منابع بوده است و انتظار می رود کارکنان شعب با ایجاد تغییر نگرش به شعبه به عنوان یک سوپرمارکت مالی و در نظر گرفتن هزینه – درآمد، تلاش کنند در مسیر سود دهی گام برداشته و در قالب سیاست های اعتباری بخشی از منابع را به اعطای تسهیلات با روش های صحیح و تعریف شده اختصاص دهند.
    شایان ذکر است، مشتریان گرامی شعبه نور ولیعصر از این پس برای انجام عملیات بانکی و دریافت خدمات حضوری می‌توانند به شعبه ساعی واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی