عصر بازار

امکان ۲۰۰ دلار افت دیگر وجود دارد

اصلاح قیمت طلا بعد از رسیدن به محدوده فرسودگی تعجب آور نیست

عصر اعتبار- به گفته یکی از تحلیلگران بازار ، چشم انداز فنی بلند مدت بازار طلا همچنان دست نخورده باقی مانده ، اما بازار پس از برخورد با منطقه فرسوده کننده بالای ۲۰۰۰ دلار در هر اونس در دوره اصلاح قیمت قرار گرفته است.

اصلاح قیمت طلا بعد از رسیدن به محدوده فرسودگی تعجب آور نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار »  مایکل مور،مدیر عامل و بنیان گذار موسسه "مور – آنالایتیک دات کام" در یک مصاحبه تلفنی با کیتکو نیوز گفت که افت قابل توجه طلا به زیر 1933 دلار در هر اونس ، پتانسیل سقوط 200 دلار دیگر بازار را ایجاد کرده است.

    وی گفت: "من دیدگاه افزایشی کلان بزرگی بر روی طلا دارم، اما شما نمی توانید پتانسیل اصلاح نزولی در این بازار افزایشی را نادیده بگیرید." "در روند فروشی که ما دیدیم ، طلا به شکلی برخی از سطوح حمایتی را شکافت که انگاری اصلا آنجا نبودند."

    مور گفت که طلا پس از خارج شدن از محدوده قیمت تقریبا سه ساله خود ،برای 15 ماه است که در بازار افزایشی قرار دارد... وی افزود:" صعود طلا در ماه گذشته به بالاترین حد تاریخ خود حرکت مهمی بود ، بنابراین دیدن تصحیح قیمت جای تعجبی ندارد."

    وی گفت: اگرچه ثابت شده است که سطح 1900 دلار چسبندگی بالایی دارد ، اما تا زمانی که قیمت طلا زیر مناطق بحرانی 1933 دلار تا 1944 دلار باشد ، این روند نزولی است.

    وی افزود: سقوطی به زیر پایین ترین سطح قیمت ماه گذشته در حدود 1874 دلار هر اونس می تواند حرکتی برای آزمایش حمایت مهم بین 1714 تا 1696 دلار در هر اونس باشد.

    وی گفت: "این مهمترین قسمت اصلاحی است که من به ان توجه دارم."

    در حالی که مور پتانسیل نزولی قابل توجهی در طلا می بیند ، وی افزود که بسیاری از این موارد به اقدام قیمت فعلی بستگی دارد. وی خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران باید به افزایش نوسانات بازار توجه کنند.....اگر در شرایط فعلی سطح 1900 دلار بتواند به عنوان پشتیبان عمل کند ،طلا می تواند تا 1933 دلار رشد کند.

    وی گفت: "اگر ما یک شکست و فرار صعودی به بالای 1933 تا 1944 دلار را داشته باشیم ، این امر باعث ایجاد ترمیم قیمت کوتاهی می شود و می تواند ما را به سمت بالاترین حد قیمت راهنمایی کند.".... "این یک نقطه محوری برای طلا است."

    وی در مورد اینکه چه چیزی باعث می شود وی دیدگاه صعودی طولانی مدت خود را در مورد طلا تغییر دهد ، گفت که برای داشتن دیدگاهی نزولی باید عقب نشینی قابل توجه، به زیر 1650 دلار در هر اونس را شاهد باشیم  .

    همچنین مور با نگاهی به نقره گفت که او نگران افت 10 درصدی روز دوشنبه نیست.

    وی افزود نقره تازه در ماه جولای وارد فاز بازار افزایشی خود شده.

     

    بازار افزایشی جدید است ، بنابراین من فکر نمی کنم که این یک روند فروش گسترده باشد. این یک عقب نشینی در آغاز بازار افزایشی است. "

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو