عصر بازار

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی تصویب شد

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی میان صندوق‌های بازنشستگی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی تصویب شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی بابایی کارنامی در تشریح دستورکار جلسه روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این جلسه طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی میان صندوق‌های بازنشستگی که از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

    سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: این طرح برای بررسی جزییات آن به کمیته تخصصی بررسی صندوق‌های بیمه‌ای ارجاع داده شد تا بعد از 2 هفته آینده، نتیجه بررسی‌ها در صحن مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

    بابایی‌کارنامی تصریح کرد: اهداف گزینه پیشنهادی برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و یک تشکیک مساعی صورت گرفت و در نتیجه قرار شد برای رفع ابهامات موجود تا روز سه‌شنبه برنامه‌ها و اهدافی که وی مطرح کرده است بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای امانتداری که نمایندگان در پی سوگندی که یاد کرده‌اند بر آن تاکید دارند، تصمیم صحیحی در جهت انتخاب وزیر مناسب برای اداره این وزارتخانه داشته باشیم.

    نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نمایندگانی از صندوق بازنشستگی و سایر صندوق‌های بیمه‌ای، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی