عصر بازار

افتتاح ساختمان شهید سردار سلیمانی بیمه ما با حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک ملت

عصر اعتبار- ساختمان جدید شرکت بیمه ما مزین به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک ملت، رییس سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه ایران و بیمه ما به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان شهید سردار سلیمانی بیمه ما با حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک ملت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم از دو خدمت جدید شرکت بیمه ما با عنوان بیمه نامه صندوق های اجاره ای بانک ملت و طرح مستمری ماندگار نیز رونمایی شد.
    دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت بیمه ما بابت ثبت عملکردی خوب در سه سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت در تمامی شاخص ها روند صعودی داشته و سهم از بازار خود را افزایش داده است.
    وی با تبریک هفته دفاع مقدس تاکید کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران با توان و قدرت در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستاده به یمن ایثارگری ها و جانبازی های دوران جنگ تحمیلی، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و مقاومت ملت شریف ایران است.
    مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که صنعت بیمه به عنوان بخش خدماتی اقتصاد، نقش حمایتگرانه ای در رشد و توسعه اقتصاد کشور و افزایش سطح تولید و اشتغال ایفا می کند، افزود: نقش حمایتگرانه بیمه در هر صنعتی مشهود است و از این ابزار می توان برای رشد و توسعه اقتصاد کشور بهره برد.
    وی با تاکید بر این نکته که نقش بیمه در سال های اخیر بسیار پررنگ تر از گذشته شده است، تصریح کرد: در شرایط رقابتی، تغییرات شدید و عدم قطعیت در موقعیت های اقتصادی، حضور و تقویت صنایع حمایتی کارآمد همچون بیمه، می تواند باعث ایجاد مزیت رقابتی در اقتصاد کشور شود.
    دکتر بیگدلی، اطمینان بخشی در فضای کسب و کار را از مهم ترین نقش های صنعت بیمه خواند و ادامه داد: از آنجا که توسعه یافتگی از مهم ترین اهداف سند چشم انداز است بیمه می تواند نقش تسهیل گر را در تحقق اهداف این سند ایفا کند.
    وی با بیان این نکته که شرکت های بیمه به ویژه بیمه ما از استحکام مالی و عملیاتی خوبی برخوردارند، اظهار داشت: انتظار می رود که این شرکت ها با ارائه پوشش های بیمه ای مناسب در زمینه کسب و کارها، بسترساز رشد صنایع دیگر شوند.
    دکتر بیگدلی با ابراز خرسندی از افزایش سهم از بازار شرکت بیمه ما از 1.33 به 1.7 درصد، اضافه کرد: این شرکت عملکرد بسیار خوبی را در تمامی شاخص ها ثبت کرده است اما انتظار بانک ملت به عنوان سهامدار عمده از این شرکت، به مراتب بالاتر است.
    وی با اشاره به این نکته که شرکت بیمه ما با داشتن امکانات و نیروی انسانی جوان، خلاق، باانگیزه و توانمند می تواند عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و به ایجاد رقابت در صنعت بیمه کمک کند، گفت: این شرکت باید به عنوان یک شرکت بیمه جوان و نوپا، در اقیانوس آبی حضور پیدا کند و وارد حوزه هایی شود که شرکت های بیمه دیگر حضور نیافته اند یا حضور کمرنگی دارند.
    مدیرعامل بانک ملت بر این نکته که بیمه ما باید نوآوری و ابتکار عمل برای تولید محصولات متناسب با نیاز صنایع، داشته باشد، تاکید کرد و افزود: این شرکت بیمه ای، پشتوانه و حامی خوبی همچون بانک ملت دارد و همان گونه که این بانک در جامعه به عنوان یک برند خوب و مرغوب شناخته شده است و مردم به آن اعتماد دارند، بیمه ما هم باید همین مسیر را طی کند و بی تردید بانک نیز از فعالیت های آن حمایت خواهد کرد.
    وی تعداد مشتریان بانک ملت را بیش از 30 میلیون مشتری خواند و تصریح کرد: تمامی مشتریان حقیقی این بانک در پی خرید بیمه نامه هستند که بیمه ما می تواند از این فرصت و ظرفیت برای رشد و توسعه و تقویت فضای رقابتی در صنعت بیمه، به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.
    دکتر بیگدلی، بخش بیمه –بانک شرکت بیمه ما را به هماهنگی بیشتر با حوزه طرح و برنامه بانک ملت فراخواند و ادامه داد: این دو بخش باید با هماهنگی و همکاری، طرح های مشترکی را طراحی و به مرحله اجرا بگذارند تا منافع دو طرف در این طرح ها تامین شود.
    وی اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که شرکت بیمه ما نام خود را به عنوان یکی از شرکت های برتر بیمه در کشور مطرح کند زیرا این مهم با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های این شرکت، دور از انتظار نیست.
    مدیرعامل بانک ملت همچنین از حمایت های خوب بیمه مرکزی از فعالیت های شرکت بیمه ما قدردانی کرد و گفت: امیدواریم که این حمایت ها ادامه داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این شرکت بیمه ای باشیم.
    دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با خسته نباشید به مدیران و کارکنان بیمه ما، نامگذاری ساختمان جدید این شرکت را به نام سردار سلیمانی، تعهدآور خواند و اظهار امیدواری کرد که با همت کارکنان این شرکت، خدماتی شایسته و در خور شان ملت ایران در این ساختمان ارائه شود.
    وی حضور مدیرعامل بانک ملت را در این مراسم، نشان دهنده پیوند خوب بانک و بیمه خواند و افزود: خوشبختانه هیات مدیره این شرکت، هیات مدیره ای یکدل، هماهنگ و منسجم با مدیریتی جوان است که همیشه حرف های جدید برای گفتن دارند.
    رییس کل بیمه مرکزی گفت: انتظار من از شرکت های بیمه این است که در دنیای جدید که دنیای تحول است هر شرکت در هر سال حداقل یک خدمت بیمه ای جدید ارائه کند.
    وی با بیان این نکته که مطمینا سران مملکت از طرح جدید بیمه ما با عنوان طرح مستمری ماندگار، خرسند خواهند شد، افزود: بیمه، زمانی زنده خواهد ماند که بتواند همواره طرح های جدیدی را به مشتریان ارائه کند.
    دکتر سلیمانی، حمایت بانک ملت را از شرکت بیمه ما باعث افزایش منافع طرفین خواند و افزود: شرکت های بیمه علاوه بر بانک ها با بازار سرمایه هم همکاری و مشارکت دارند و صنعت بیمه هم اکنون حدود 100 هزار میلیارد تومان در بانک و بازار سرمایه، سرمایه گذاری کرده است.
    وی با اشاره به این نکته که بیمه مرکزی سقف سرمایه گذاری شرکت های بیمه را در بازار سرمایه، 20 درصد افزایش داده است، اظهار داشت: بهادار کردن اوراق بیمه ای هم از دیگر اقدامات در این راستا است که برای سال جاری 10 هزار میلیارد ریال به تصویب رسیده است که این مبلغ برای سال های بعد افزایش خواهد یافت تا پیوند بیمه و بازار سرمایه عمیق تر شود.
    دکتر سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران هم در سخنانی با اشاره به مشارکت بانک ملت در طرح های بزرگ همچون خرید تضمینی گندم از کشاورزان، ذخیره سازی میوه و خرید برنج، این طرح ها را ماندگار و ثبت شده به نام این بانک خواند که مشکل سال های طولانی کشاورزان را حل کرد.
    وی با اشاره به داغ شدن بحث حفاظت از محیط زیست در شبکه های اجتماعی، دانشگاه ها و مراکز علمی، اجرای طرح بیمه ای در راستای حفاظت از محیط زیست را در شرکت بیمه ما، اقدامی ارزشمند خواند و گفت: خوشبختانه بانک ملت در حوزه بیمه هم موفق عمل کرده است.
    دکتر کریمی با بیان این نکته که انتظارات بانک ملت از شرکت بیمه ما، محقق شدنی است، گفت: این شرکت با حمایت بیشتر بانک، جایگاه های بالاتری را به دست خواهد آورد.
    وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت همیشه خلاق و نوآور بوده است، از کارکنان شرکت بیمه ما هم به عنوان انسان هایی خدوم، کاربلد، متعهد و درستکار نام برد و گفت: کار بیمه گری سود ندارد و اغلب شرکت ها سود خود را از محل سرمایه گذاری ها به دست می آورند اما این که شرکتی از محل عملیات بیمه گری خود سود کسب کند نشان دهنده تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان این شرکت است.
    حجت بهاری فر، مدیرعامل شرکت بیمه ما هم در گزارشی از تحقق 111 درصدی اهداف برنامه این شرکت در سال 98 خبر داد و گفت: بیمه ما هم اکنون جایگاه خود را به دست آورده و در سال گذشته و شش ماهه ابتدای امسال، عملکرد خوبی را به ثبت رسانده است.
    وی به رشد 44 درصدی تولید حق بیمه در این شرکت بیمه ای و رشد 37 درصدی تعداد بیمه نامه های صادره در نیمه اول امسال اشاره و پیش بینی کرد که این تعداد تا پایان سال از مرز یک میلیون فقره بیمه نامه عبور کند.
    بهاری فر، نسبت خسارت بیمه ما را در شش ماهه امسال، 44 درصد خواند و از تحقق 124 درصدی اهداف برنامه در این مدت خبر داد.
    رشد 121 درصدی تحقق سود هر سهم در سه ماهه ابتدای امسال، خبر دیگری بود که بهاری فر به آن اشاره و اعلام کرد که در پایان شش ماهه، این درصد به مراتب بیشتر خواهد بود.
    وی با بیان این نکته که قرارداد بیمه نامه صندوق اجاره ای ( امانات) با بانک ملت منعقد شده است، آتش سوزی، انفجار، سرقت و حوادث طبیعی را از جمله پوشش های این بیمه نامه عنوان کرد.
    در این مراسم، علی اکبر صابریان، مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و محمد حسین محمودی، رییس اداره کل بانکداری شخصی بانک ملت نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی