عصر بازار

معنی محرک ها برای طلا و سهام چیست ؟

عصر اعتبار- لین آلدن ، بنیانگذار موسسه استراتژی سرمایه گذاری لین آلدن ، گفت: سطح محرک های پولی، امسال رکورد زد چراکه فدرال رزرو سیاست تسهیلی کمی بی حد و حصر را آغاز کرد ، اما در یک فضای نرخ بهره پایین ، سیاست پولی اهمیت کمتری نسبت به سیاست مالی در تعیین قیمت دارایی ها دارد.

معنی محرک ها برای طلا و سهام چیست ؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر اعبتار» به نقل از کیتکو، آلدن گفت :آخرین باری که کسری فدرال به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی به میزان فعلی رسیده ، در جنگ جهانی دوم و در دهه 1940 بود ، اما افزایش سریع تورم به دنبال داشت ، البته نه بلافاصله.

     

    آلدن گفت: تأثیر محرک های مالی بر اقتصاد زمانی برجسته می شود که بانک های مرکزی محدودیت در گزینه ها و ابزارها را برای اجرای سیاست های پولی تجربه  می کنند.

    "هنگامی که این نرخ های بهره به حد صفر رسیدند ، ابزارهای [بانک فدرال رزرو] تقریباً به حد نهایی گسترش خود می رسند.برای آنها دیگر مهماتی برای اجرایی کردن باقی نمانده، در حالی که مقامات تصمیم گیرنده در مورد سیاست های مالی هنوز ظرفیت زیادی برای انجام کارها دارند و بنابراین به طور کلی این رابطه ای است که ما در گذشت زمان شاهد هستیم ، یعنی وقتی مهمات سیاست های پولی تمام می شود ، آن وقت است که ما معمولاً شاهد هزینه کرد های مالی بیشتری هستیم. "

    آلدن با اشاره به اینکه زمان تحریک مالی مهم است ، گفت: انتظار نمی رود تورم در کوتاه مدت به اقتصاد ضربه بزند.

    "اگر به انتظارات تورمی نگاه کنید ، که در مقایسه با بازار عادی اوراق خزانه داری به بازار TIPS (اوراق بهادار محافظت شده از تورم خزانه داری) نگاه می کند ، می توانید فاکتورهای موجود را بررسی کرده و ببینید بازار خزانه داری برای انتظارات تورمی در چه قیمتی قرار دارد. این در ابتدای سپتامبر وارونه شد ، بنابراین انتظارات تورمی در تمام سال در حال افزایش بود اما در ماه گذشته یا در حال حاضر دوباره در روند نزولی قرار دارند... من فکر می کنم بسیاری از اینها به این واقعیت مرتبط است که دیگر محرک تاثیر گذاری واقعی ندارد( باعثث افزایش تورم نمی شود )... بیشتر اثرات محرک در پایان ماه جولای پایان یافت. "

    آلدن اضافه کرد ، در کلاس دارایی های قابل سرمایه گذاری ، یک فضای تورمی بالاتر برای افزایش قیمت ها مناسب تر است.

    "وقتی این محرک را دریافت می کنید ، وقتی آن انگیزه تورمی را دریافت می کنید ، تمایل دارد که برای سهام خاص ، به ویژه برخی از سهام های ارزش گرا تاثیر بیشتری داشته باشد و برای فلزات گرانبها بسیار خوب است ، زیرا محرک های می تواند انتظارات تورمی را افزایش دهد و بنابراین بازده واقعی حساب های بانکی و اوراق خزانه داری را کاهش می دهد و به طور کلی برای دارایی های با ریسک بالا خوب است. به ویژه ، برخی از سهام بازار های خارجی بسیار خوب عمل می کنند ، به خصوص اگر ایالات متحده محرک های زیادی داشته باشد و شما به نوعی ضعف بیشتری در دلار داشته باشید. "

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو