عصر بازار

دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج علاوه بر وام متداول بانک‌ها

عصر اعتبار- بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح پیوند مهر ایران امکان دریافت تسهیلات ازدواج به مبلغ ۴۰ و ۸۰ میلیون تومان را علاوه بر وام متعارف ازدواج فراهم کرده است.

دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج علاوه بر وام متداول بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای تأمین مایحتاج ازدواج جوانان و همچنین ایجاد اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان و فرزندان ایشان، اقدام به پرداخت تسهیلات در قالب طرح‌های پیوند مهر ایران در چارچوب سپرده‌گذاری با بازه‌های زمانی میان‌مدت (حداکثر 3 ساله) و بلندمدت (حداکثر 10 ساله) به متقاضیان کرده است.

    مشتریان محترم می‌توانند با افتتاح حساب در هر یک از طرح‌های پیوند مهر ایران و ایجاد میانگین سالانه (از طریق واریز مستمر ماهانه در طول دوره و یا به‌صورت یکجا برای کل دوره در زمان افتتاح)، از امتیازات این طرح بهره‌مند شوند.

     

    جامعه هدف این طرح افرادی هستند که در سن ازدواج بوده و یا قصد ازدواج در آینده‌ای نزدیک را دارند. در این طرح افراد می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه ویژه پس‌انداز طرح یکم پیوند مهر ایران، از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه ازدواج این بانک تا سقف 400 میلیون ریال با کارمزد 4 درصد برخوردار شوند.

    شایان ذکر است نخستین موعد جهت بهره‌مندی از تسهیلات کسب حداقل یک سال میانگین بوده و تسهیلات پرداختی در طرح پیوند مهر ایران هیچ گونه منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی از سایر بانک‌ها نداشته و متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات به‌صورت همزمان استفاده کنند.

    برای نمونه جهت بهره‌مندی از تسهیلات 400 میلیون ریالی با بازپرداخت 36 ماهه با کارمزد 4 % می‌توان به این صورت عمل کرد:

    مثال 1: مشتری می‌تواند با واریز 3 مرحله سالانه متوالی به مبلغ 51 میلیون ریال در ابتدای هر سال، از 400 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 36 ماهه در پایان سال سوم بهره مند شود.

    مثال 2: مشتری می‌تواند در صورت استطاعت مالی، با افتتاح سپرده پیوند یکم مهر و تودیع یک‌جای مبلغ به میزان 320 میلیون ریال به مدت یک سال، از 400 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 36 ماهه پس از یک سال بهره‌مند شود.

    مثال 3: مشتری می‌تواند به مدت 36 ماه نسبت به واریز مبلغ ماهانه 5میلیون و 500هزار ریال در ابتدای هر ماه اقدام و پس از 3 سال، از 400 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 36 ماهه بهره‌مند شود.

     

    طرح دوم پیوند مهر ایران

    جامعه هدف این طرح، افرادی هستند که اکنون در سن ازدواج نبوده یا والدینی هستند که قصد تأمین آتی مایحتاج ضروری ازدواج فرزندانشان در آینده را دارند. افراد می‌توانند با شرکت در این طرح و افتتاح حساب قرض‌الحسنه ویژه پس انداز طرح دوم پیوند مهر ایران، از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه ازدواج این بانک تا سقف جمعی 800 میلیون ریال با کارمزد 4 % برخوردار شوند.

    شایان ذکر است نخستین موعد بهره‌مندی از تسهیلات، کسب حداقل 5 سال میانگین بوده و تسهیلات پرداختی در طرح پیوند دوم مهر ایران نیز هیچ گونه منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی از سایر بانک‌ها ندارد.

    مثال‌های ذیل جهت بهره‌مندی از تسهیلات 800 میلیون ریالی با بازپرداخت 60 ماهه با کارمزد 4 % است:

    مثال 1: مشتری می‌تواند در صورت استطاعت مالی، با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و تودیع یک‌جای مبلغ به میزان 184 میلیون ریال به مدت پنج سال، از 800 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 60 ماهه پس از پنج سال بهره‌مند شود.

    مثال 2: مشتری می‌تواند در صورت استطاعات مالی،با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و تودیع یکجای مبلغ به میزان 78میلیون و 500هزار ریال مدت 10 سال، 800 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 60 ماهه پس از 10 سال بهره مند شود.

    مثال 3: مشتری می‌تواند با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و واریز 10 مرحله طی 10 سال، هر مرحله مبلغ به میزان 15میلیون و 700هزار ریال به‌طور سالانه، از 800 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 60 ماهه پس از 10 سال بهره مند شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو