عصر بازار

حدود ۴۸۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت هستند

عصر اعتبار- به گفته مدیرکل بیمه سلامت به طور تقریبی ۴۸۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۳۰۰ هزار نفر از این افراد بیمه‌شدگان روستایی هستند.

حدود ۴۸۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، پرویز رمضانی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت عنوان کرد: با اجرای طرح تحول در نظام سلامت امکان اینکه تمام افراد جامعه تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند فراهم شده اما برخورداری از این خدمات نیازمند آگاهی و اطلاع مردم از اهمیت پوشش بیمه سلامت است.

    وی با اشاره به تسهیل شرایط و امکان استفاده از بیمه برای همه افراد جامعه افزود: از سال 98 و اجرای برنامه ارزیابی وسع بیمه‌شدگان، افرادی که توان پرداخت حق بیمه را ندارند، به‌ شکل رایگان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

    این مسئول با تبریک فرا رسیدن هفته بیمه سلامت اظهار کرد: عناوین روزهای این هفته شامل بیمه سلامت، بیمه همگانی و حفاظت مالی از بیمه‌شدگان؛ بیمه سلامت، و حمایت بیمه‌ای؛ بیمه سلامت، سازمان الکترونیک و هوشمندسازی؛ بیمه سلامت، پزشک خانواده و نظام ارجاع؛ بیمه سلامت، پیشگیری، فرهنگ‌سازی و آموزش؛ بیمه سلامت، تجمیع منابع و خرید راهبردی؛ و بیمه سلامت، مشارکت‌های اجتماعی و تکریم شرکای کاری است.

    مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: با توجه ‌به شیوع کرونا و پذیرش بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های دولتی، امکان پذیرش افراد تحت پوشش بیمه سلامت در بیمارستان‌های غیردولتی فراهم شده و بیمه‌شدگان از ابتدای آبان‌ماه می‌توانند خدمات موردنیاز خود را با تعرفه دولتی دریافت کنند.

    رمضانی با اشاره به پرداخت به روز اسناد الکترونیکی پرداخت، تاکید کرد: خوشبختانه هزینه‌های سطح یک مرتبط با پزشک خانواده و سطح یک نظام ارجاع به موقع پرداخت می‌شود و در حال حاضر نیز تا هشتاد درصد هزینه‌های شهریورماه نیز تصفیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی