عصر بازار

دهقان کیا مطرح کرد؛

اخبار جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان

در حال مذاکره با بیمه‌ها هستیم

عصر اعتبار- رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین اخبار از بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

اخبار جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین اخبار از بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی یکساله است و از اول آذر هر سال تا آذر سال آینده بیمه تکمیلی بازنشستگان اعتبار دارد.

    رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران مدتی است که کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با چند بیمه مطرح مذاکره داشته است، گفت: بیمه‌های مختلفی مانند ایران، آتیه سازان حافظ و ... اعلام آمادگی کرده اند، اما رقابت بیشتر بین بیمه ایران و آتیه سازان است.

    دهقان کیا با تاکید بر اینکه قیمت‌های بالایی را هر دو بیمه اعلام کرده اند، افزود: در حال مذاکره هستیم که قیمت‌ها را برای بازنشستگان پایین آوریم که بعد از آن نیز مزایده گذاشته شود.

    وی با اشاره به اینکه سهم سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان نسبت به سال گذشته 7 برابر شده است، خاطرنشان کرد: یعنی سال گذشته سهم سازمان تامین اجتماعی 3 هزار تومان بود که امسال به 21 هزار تومان افزایش یافت.

    گفتنی است که پیش از این مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش 7 برابری سهم سازمان تامین اجتماعی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و اعلام کرد: امسال با افزایش 7 برابری به 21 هزار تومان افزایش پیدا کرد و با پرداخت این مبلغ حق بیمه شرایط استفاده بازنشستگان از بیمه تکمیلی بهتر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی