عصر بازار

پیام تبریک رییس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان

عصر اعتبار- رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن پیام دکتر کورش پرویزیان بدین شرح است:

    بسمه تعالی

    بسیج مظهر عشق و ایمان ، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

    بسیج، نماد اخلاص است و خدمت خالصانه به مردم.
    بسیج ایمان عاشقانه و عمیق پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین و آماده به کارترین افرادی است که در راه تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و سربلندی کشور دوشادوش مردم و مسوولین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.
    بسیج یک فرهنگ ساخته شده و در دوران حماسه ورزم است. خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچنان همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی انسان ها را مجذوب خود می کرد.
    بسیج تحت فرمان رهبر معظم انقلاب در مواجهه با چالش‌های اساسی به میدان آمده ‌و تاکنون توانسته است نقش‌آفرینی موثری در مقابله با تهدیدات صورت دهد. بی تردید نقش بسیج در جذب و سازماندهی نیروهای جهادی فعال در خدمت به مردم و محرومان از هیچ کس پوشیده نیست. در بحران کرونا و همچنین حضور فعالانه در کارگروه های بهداشت و درمان، نقش این نیروی مردمی بسیار اثرگذار بوده و این روحیه نیز بسیار قابل تقدیر است.
    هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بیعتی است دوباره با رهبر معظم انقلاب.
    اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های بسییجیان، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور و همکاران گرامی در شبکه بانک های خصوصی تبریک می گویم و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی