عصر بازار

بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان

حمایت۳۰۰میلیاردی بانک کشاورزی ازراه‌اندازی گاوداری شیری ۲۰۰۰ رأسی

عصر اعتبار- شرکت کشت و صنعت صبا پگاه لرستان، با احداث بزرگ‌ترین طرح گاوداری شیری در استان لرستان باحمایت ۳۰۰ میلیاردی بانک کشاورزی برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم و برای۳۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

حمایت۳۰۰میلیاردی بانک کشاورزی ازراه‌اندازی گاوداری شیری ۲۰۰۰ رأسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، لرستان یکی از قطب های دامپروری کشور از استان های مهم و دارای قابلیت در توسعه صنعت شیر است .در این استان ودر نزدیکی شهر الیگودرز شهر آبشارها و لاله های واژگون ،روستای سور وجود دارد.

    روستای سور یکی از هزاران روستایی است که با حمایت بانک کشاورزی، میزبان یکی از بزرگترین طرح های تولیدی کشور شده است.  شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان، با احداث  بزرگ ترین طرح گاوداری شیری در استان لرستان  با حمایت 300میلیاردی بانک کشاورزی برای 45 نفربه صورت مستقیم  و برای 300 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده و تحول عظیمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی منطقه و همچنین سیر صعودی میزان تولیدات داخلی به وجود آورده  است.

    این مجتمع بزرگ تولیدی شامل گاوداری تمام صنعتی شیری به ظرفیت 2000راس در زمینی به مساحت (مسقف و غیر مسقف )بیش از41000 متر مربع احداث شده است که 12630متر مربع ،مساحت فضای انبارها، اداری و خدماتی  و فضای سیلو  به آن اضافه می شود .

    مهندس انصاری پور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان با تاکید بر حمایت 300 میلیارد ریالی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این پروژه، اظهار داشت :این طرح با ظرفیت 2000 راس دام مولد  راه اندازی شده است که با ظرفیت کامل می تواند  میزان تولید شیر در این مجتمع 25 هزار تن شیرو 350 تن گوشت قرمز در سال تولید کند.

    مهندس انصاری پور با اشاره به اینکه تولید شیر خام مهم ترین مرحله تولید و فرآوری محصولات لبنی است گفت : این دامداری از مدرن ترین دامداری های کشور است و به منظور افزایش رفاه و سلامت دام ها و همچنین افزایش کیفیت و کمیت شیر تولیدی، از سیستم فری استال استفاده شده است.

    این گزارش می افزاید: شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی ،تولید و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کشور محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو