عصر بازار

مدیر عامل بانک مسکن :

مشارکت ۱۱۳ هزار نفری متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن با بانک‌ها

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک مسکن گفت: ۱۱۳ هزار و ۲۹۹ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان وجوه اولیه اجرای طرح را واریز کرده‌اند.

مشارکت ۱۱۳ هزار نفری متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن با بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از هیبنا، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن روند افتتاح حساب و واریز وجوه اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را تا امروز 18 آذرماه اعلام کرد و گفت: تعداد 165 هزار و 254 نفر در طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب کرده اند که از این تعداد 113 هزار و 299 متقاضی واریز وجوه اولیه را انجام داده اند.

    مدیرعامل بانک مسکن رقم واریز وجوه اولیه متقاضیانی که حساب را افتتاح کرده‌اند، بیش از 4400 میلیاردتومان عنوان کرد و افزود: مبلغ پرداختی از محل آورده متقاضیان به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، 216 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

    شایان تعداد پروژه‌های معرفی شده جهت دریافت تسهیلات را 152 پروژه به تعداد 11 هزار و 447 واحد برشمرد.

    به گفته وی، تعداد پروژه‌های معرفی شده طرح اقدام ملی مسکن به دفترخانه جهت انعقاد قرارداد 17 پروژه به تعداد 2526 واحد است. همچنین تعداد پروژه‌هایی که انقعاد قرارداده کرده‌اند 19 پروژه به تعداد 2531 واحد است.

    مدیرعامل بانک مسکن، مبلغ قرارداد منعقد شده را بیش از 253 میلیاردتومان تخمین زد و گفت: میزان مبلغ پرداخت شده از محل تسهیلات به پروژه‌ها را 172.4میلیارد ریال برشمرد.

    به گفته شایان، سایر پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در حال تشکیل پرونده و مراحل کارشناسی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی