عصر بازار

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن:

این بانک تسهیل گر فعالیت صنعتگران و کارآفرینان کشور است

عصر اعتبار- بانک صنعت و معدن در شرایط تحریم های اقتصادی که سبب نوسان قیمت مواد اولیه و تجهیزات و افزایش ریسک معاملات صنعتگران و کارآفرینان شده، با ارائه خدماتی مانند گشایش اعتبار، معاملات مشتریان را تسعیل می کند.

این بانک تسهیل گر فعالیت صنعتگران و کارآفرینان کشور است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی با بیان مطلب فوق افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در 8 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 142 درصد و سپرده های چهارگانه در همین مدت 62 درصد افزایش یافته است.

    عسکری اطمینان فروشنده از دریافت وجه اعتبار، امکان کنترل تاریخ حمل و تحویل نهایی کالا، تحصیل اسناد حمل مطابق با مفاد موافقت اولیه تحت شرایط قرارداد میان طرفین و امکان کسب تسهیلات بیشتر برای فروشنده در مقابل اعتبار گشایش یافته را از مزایای اعتبار اسنادی برشمرد که باعث شده افراد بیشتری برای دریافت اینگونه خدمات به بانک مراجعه کنند.

    عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به اهمیت سپرده های چهارگانه در چرخه تسهیلات دهی بانک ها تصریح کرد: با ارتقای سیستم های ارائه خدمات و تمرکز بر افزایش سطح مهارت و دانش سرمایه انسانی، می توان مزیت های رقابتی بانک برای جذب هوشمندانه مشتری و میزان سپرده گذاری آنان را افزایش داد.

    وی تأکید کرد: رشد و پیشرفت یک بانک در درجه اول بستگی به افزایش حجم منابع و در مراحل بعدی به چگونگی تخصیص آن منابع دارد و بدون شک تنوع، کیفیت و بروزرسانی خدمات، رضایت مشتریان از نحوه برخورد کارکنان و محیط داخلی شعب از جمله عواملی هستند که در جذب منابع مالی توسط شعب بانک نقش بسیار مهم و مؤثری دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی