عصر بازار

با حمایت صندوق توسعه ملی صورت گرفت:

تخصیص بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به شرکت های دانش بنیان

عصر اعتبار- با هدف رشد و شکوفایی شرکت های دانش بنیان و با حمایت های صندوق توسعه ملی، در سه سال اخیر بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتباربا نرخ سود ۱۲ درصد به شرکت های دانش بنیان اختصاص یافت.

تخصیص بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به شرکت های دانش بنیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، در نامه‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) ضمن تقدیر از عملکرد صندوق توسعه ملی عنوان شده است ؛ صندوق توسعه ملی در حمایت از شرکت های دانش بنیان در سه سال اخیرمبلغی بالغ بر 18 هزار و 350 میلیارد ریال اعتبارنزد بانک های عامل ویژه فعالیت های دانش بنیان و فناور سپرده گذاری کرده است .

    در ادامه این نامه امده  است، این اعتبارات به صورت تسهیلات سرمایه در گردش  و طرح با نرخ سود 12 درصد در اختیار شرکت های دانش بنیان در بخشهای کشاورزی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنعت و معدن قرار گرفته و نقش موثری در پویایی و بالندگی شرکت های دانش بنیان داشته است.

    همچنین، تاکنون 166 شرکت دانش بنیان توانسته اند از  این حمایت ها برای ایجاد و توسعه فعالیت های اشتغال ، تولید و خدمت به کشور بهره مند شوند .

    در پایان این نامه ، از همکاری و مساعدت های صورت گرفته از سوی هیات عامل صندوق توسعه ملی به ویژه دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی ، برای توسعه فعالیت اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان و پیشبرد اهداف زیست بوم دانش بنیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی