عصر بازار

مدیرکل امور مستمری بگیران تأمین اجتماعی:

حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲.۸ میلیون تومان است

عصر اعتبار- مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد ۹۹ اجرایی شده و حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲.۸ میلیون تومان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، ناهید حیدری در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، افزود: متناسب سازی حقوق بازنشستگان بر اساس بند ب ماده 12 قانون برنامه ششم توسعه از اول مرداد 99 اجرایی شده است.

    وی با اشاره به اینکه 3.5 میلیون بازنشسته در کشور مشمول همسان سازی هستند، گفت: مبالغ متناسب سازی بر اساس دو شاخص مدت و مبلغ بیمه پردازی پرداخت شده است.

    مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با اساره به اینکه حداقل حقوق بعد از همسان سازی حقوق 2 میلیون و 800 هزار تومان شده است، افزود: قبل از متناسب سازی میزان مستمری حداقل بگیر در اسفند 98 بالغ بر یک میلیون و 620 هزار تومان بود که بعد از متناسب سازی، میزان مستمری حداقل بگیر مشمولان دارای 30 سال سابقه بیمه پردازی به 2 میلیون و 800 هزار و میزان مستمری حداقل بگیران اسفند 98 با 35 سال سابقه بیمه پردازی به سه میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی