عصر بازار

سپرده ارزش به سبد سپرده های بانک کار آفرین اضافه شد

عصر اعتبار- بانک کارآفرین به موجب بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا. و در جهت استفاده حداکثری از منابع ارزی، سپرده سرمایه گذاری ارزی با نام "سپرده ارزش "را به سبد محصولات ارزی خود افزود.

سپرده ارزش به سبد سپرده های بانک کار آفرین اضافه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طبق مصوبه کمیته توسعه محصول؛ سپرده ارزش از محل اسکناس ارزی (نقد) مشتریان (حقیقی و حقوقی بخش غیر دولتی) و به صورت یکساله افتتاح می شود. بدیهی است افتتاح سپرده فوق از محل حواله وارده از کارگزاران داخلی و خارجی ممنوع است.

    حداقل مبلغ برای افتتاح حساب هزار دلار با نرخ سود 4 درصد و هزار یورو با نرخ سود 3 درصد در سال است. سود سپرده ارزش به صورت روز شمار (مانند سایر انواع سپرده های ارزی) محاسبه و ماهانه به حساب مشتریان واریز می شود. لازم به ذکر است که بازپرداخت اصل و سود سپرده سرمایه گذاری ارزش به صورت اسکناس و به همان ارز تودیعی سپرده خواهد بود. حداقل زمان برخورداری از سود، سپری شدن یک ماه از زمان افتتاح سپرده می باشد.

    در صورت ابطال کامل و یا برداشت قسمتی از سپرده قبل از سررسید، نرخ سود سالیانه حسب بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا. برای سپرده دلاری 5/1 درصد و یورو 1 درصد خواهد بود و سود پرداختی به قسمت ابطالی مشمول جریمه خواهد شد.

    شایان ذکر است که افتتاح حساب برای مبالغ کمتر از حداقل های مذکور امکان پذیر نمی باشد و در صورت برداشت از سپرده ارزی که منجر به عدم رعایت حداقل مبلغ های اعلامی شود، سپرده به صورت سیستمی ابطال می گردد.

    افتتاح سپرده ارزش در شعب منتخب بانک کارآفرین قابل اجرا خواهد بود. سایر شعب در صورت مراجعه مشتریان نسبت به معرفی شعب منتخب اقدام می نمایند. تمدید سپرده ارزش در سررسید تابع شرایط و ضوابط در موعد سررسید خواهد بود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سپرده ارزش اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی