عصر بازار

برترین سایتهای استخراج ابری بیت کوین در سال ۲۰۲۱

عصر اعتبار- استخراج ابری یکی از شاخه های پر ریسک در صنعت استخراج بیت کوین است.

برترین سایتهای استخراج ابری بیت کوین در سال ۲۰۲۱
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، سالها پیش زمانی که بیت کوین هنوز جوانتر بود استخراج بیت کوین به راحتی از خانه و با تجهیزات ساده خانگی امری ساده و پر سود بود ولی با گذشت زمان و بزرگتر و پیچیده تر شدن شبکه بیت کوین و سخت شدن محاسبه های مربوط به آن، استخراج بیت کوین هم با تغییرات فراوانی همراه بود، حالا دیگر به تجهیزات پیشرفته تر در حجم بسیار بزرگتری برای استخراج بیت کوین نیاز است.

    در کنار آن هزینه های جانبی استخراج بیت کوین مانند هزینه برق، هزینه محل نگهداری تجهیزات و از همه مهمتر سرمایه گزاری شرکتهای بسیار بزرگ جهت استخراج بیت کوین، این امر را برای افراد عادی و یا حتی برای شرکتهای کوچک بسیار سخت نموده است.

    در این میان شرکتهای بزرگی که در این زمینه فعالیت میکنند اقدام به اجاره بخشهایی از سخت افزارهای استخراج خود به مردم عادی نموده اند که بیشتر با نام شرکتهای استخراج ابری شناخته میشوند و دلیل آن عدم نیاز به تجهیزات خواص برای استخراج میباشد. شاید این سوال پیش بیاید که چرا شرکتها چنین اقدامی را انجام میدهند در حالی که میتوانند این حجم را شخصا جهت استخراج بیت کوین استفاده نموده و سود حاصل از آن را خود استفاده کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی