عصر بازار

پرداخت تسهیلات طرح حمپاد؛ فردا

عصر اعتبار- مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات طرح حمپاد برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه (۲۷ دی) خبر داد.

پرداخت تسهیلات طرح حمپاد؛ فردا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ علی خدامی گفت: با مشخص شدن مشمولان مرحله نخست طرح حمپاد یا طرح حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق، تسهیلات 3 و 5 میلیون تومانی برای 5 هزار و 409 نفر از واجدین شرایط روز شنبه 27 دی 99 به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.
    وی با بیان اینکه این تسهیلات 36 ماهه و با کارمزد سالانه 4 درصد خواهد بود، ادامه داد: طبق اعلام قبلی در این طرح برای پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد 3 میلیون تومان و برای پایان نامه‌های مقطع دکترای فرزندان بازنشستگان، مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
    خدامی افزود: در این مرحله تعداد دو هزار و 540 نفر در مقطع دکترا و دو هزار و 869 نفر در مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح حمپاد شده‌اند.
    صندوق بازنشستگی کشوری طرح حمپاد را برای حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق در نظر گرفته تا بخشی از دغدغه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به این ترتیب برطرف شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی