عصر بازار

افزایش ۳۰ درصدی حقوق خریدخدمتی ها

واریز «عیدی» فرهنگیان در بهمن ماه

عصر اعتبار- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از افزایش ۳۰ درصدی حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد و در عین حال گفت: همچنین عیدی فرهنگیان در بهمن به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

واریز «عیدی» فرهنگیان در بهمن ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی الهیار ترکمن از افزایش 30 درصدی حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد که بر این اساس حقوق این معلمان از 700 هزار تومان به 2 میلیون و 300 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

    الهیار گفت: پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته 98 کامل پرداخت شده است و در تلاش هستیم تا پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال 99 را نیز اوایل سال آینده پرداخت کنیم.

    وی افزود: طرح رتبه بندی جدید معلمان از فروردین 1400 آغاز می‌شود و براساس این طرح شاخص‌های آموزش کیفی معلمان ارزیابی خواهد شد.

    معاونت وزیر آموزش و پرورش از آغاز مراحل استخدام 25 هزار معلم غیر رسمی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی خبر داد و گفت: همه 88 هزار معلم غیررسمی مشمول استخدام تا پایان سال 1400 استخدام خواهند شد.

    به گفته وی، همچنین عیدی فرهنگیان در بهمن به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، وی خبر کم شدن حقوق معلمان حق التدریس با تعطیلی مدارس و مجازی شدن آموزش را تکذیب کرد و گفت: حقوق کامل ماه‌های اسفند 98 و فروردین، اردبیهشت و خرداد 99 فرهنگیان به حساب آن‌ها واریز شده است، اما برای اطمینان خاطر فرهنگیان دستور داده ام تا ساعات کاری و فهرست‌های حقوق معلمان حق التدریس در همه استان‌ها را بازبینی کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی